Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:27:42 GMT

کامیون حمل بتن روی منزل مسکونی در شیراز واژگون شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۱۴۱۸

کامیون حمل بتن روی منزل مسکونی در شیراز واژگون شد

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز صبح امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در این باره گفت: ساعت ۱۷:۵۵ روز دوشنبه تماسی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز ثبت شد که حاکی از خبر واژگونی یک دستگاه کامیون حامل پمپ بتن بر روی منزلی در خیابان سرباز شیراز بود.

به دنبال آن ستاد فرماندهی،ماموران آتش‌نشانی ایستگاه ۵ شیراز را به همراه جرثقیل به محل حادثه در یکی از محلات خیابان سرباز اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل آتش نشانی پس از حضور در محل متوجه شدند که این کامیون در حال انتقال بتن به ساختمان نیمه کاره بوده که ناگهان راننده کنترل وسیله را از دست داده و بوم انتقال بتن بر نمای ساختمان مسکونی مقابل برخورد کرده و به واژگونی کامیون منجر شده بود.

سخنگوی آتش نشانی شیراز با بیان اینکه تیم عملیاتی در همان لحظات اولیه منزل مسکونی را از سکنه تخلیه کردند، اظهار داشت: شدت حادثه به حدی بود که نمای ساختمان تخریب شد و از این رو آتش نشانان با ایمن سازی کامل محل حادثه و جلوگیری از تردد افراد، با استفاده از جرثقیل خودرو را به حالت اولیه بازگردانده و محل را برای تردد ایمن کردند.

۹۸۷۳/ ۲۰۲۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث شیراز شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی