Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ضیا فکری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل بیله سوار گفت: در چهار ماه نخست امسال بیش از ۱۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی برای مصرف عموم از شهرستان بیله سوار به شهر‌های مختلف جابه جا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این مقدار محصول توسط ۵ هزار دستگاه ناوگان حمل شده است تصریح کرد: ۴ شرکت حمل ونقل کالا، بار ومسافر در شهرستان بیله سوار فعال است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار با اشاره به اینکه وجود پایانه مرزی بیله سوار و همچنین بهره مندی از زمین‌های مساعد کشاورزی این شهرستان را به انبار غله کشور تبدیل کرده افزود: در کنار حمل کالا ترانسپورت مسافر نیز از کشور آذربایجان به سایر شهر‌ها و جابجایی مسافر بویژه در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، اعیاد اسلامی و فصول گردشگری از شهرستان بیله سوار انجام می‌شود.

فکری جلوگیری از ۲۸ مورد تجاوز به حریم راههاو ساخت وساز غیرمجاز درمدت یاد شده را عنوان کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران تاکنون با دستور قضایی ۱۵ مورد کارگاه تعطیل و ۱۱ مورد مجوز ساخت وساز صادر شده است که با خاطیان و متخلفان این حوزه با قاطعیت برخورد می‌شود.

او با اشاره به اینکه در جهت بالا بردن ضریب ایمنی جاده ۳۸ عدد تابلوی غیرمجاز از سطح جاده‌های این شهرستان برچیده شده است افزود: ۱۰۷ عدد تابلوی انتظامی جدید در محور‌های مواصلاتی نصب و ۲۹۵ متر از سرعت کاه‌ها نیز رنگ آمیزی شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار از توزیع یک هزار و ۷۸ حلقه لاستیک بین رانندگان شهرستان بیله سوار خبر داد و افزود: ۴۵۰ کیلومتر قنوزنی، تسطیح و تیغه زنی ۹۵ کیلومتر از راه‌های خاکی و تسطیح ورگلاژ ۲۳۵ کیلومتر از حریم راه‌های روستایی از دیگر اقدامات مهم اداره راهداری بیله سوار در ۴ ماهه امسال است.

فکری با بیان اینکه ارتقای ایمنی جاده و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای از ماموریت‌های مهم راهداران این شهرستان است اظهار کرد: در این زمینه ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری برای افزایش دید و حذف نقاط حادثه خیز انجام و با ۸۳۰ تن آسفالت گرم و سرد محور‌های مواصلاتی این شهرستان لکه گیری شده است.

انتهای پیام/ح

توزیع یک هزار و ۷۸ حلقه لاستیک در بیله سوار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب

عبدالنبی امینی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براثر بارندگی‌های اخیر که میزان آن بیش از ۱۴۰ میلیمتر گزارش شده اکثر جاده‌های بین مزارع تخریب و تردد ماشین آلات کشاورزی را غیرممکن کرده است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه برداشت دربخش کلات مورموری آ غاز ش ده است، برای سهولت در امر برداشت محصولات کشاورزی ضمن تخصیص اعتبارات بحران به بخش کشاورزی لازم است در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار ترمیم و مرمت جاده‌های بین مزارع به سرعت انجام گیرد تا کشاورزان عزیز بتوانند محصول خود را به موقع برداشت کنند.

وی گفت: برابر بازدیدهای به عمل آمده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی وضعیت مزارع کشاورزی را پس بارندگی ها مطلوب و به کشاورزان گرامی توصیه می‌شود تا رسیدن مزارع به نرم برداشت عجله نکنند.

کد خبر 6096123

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب