Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده این نمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشنامه بر اساس دغدغه مشترکی که با کارگردان در خصوص حقوق زنان داشتیم پی ریزی و نوشته شد.

اکبر شریعت با بیان اینکه این اثر با موضوع حمایت از حقوق زنان به روی صحنه می رود، افزود: این نمایش داستان دختر ۱۶ ساله ای را روایت می‌کند که تحت فشارهای خانوادگی قرار گرفته و بر مسایل و مشکلات بانوان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دغدغه هنرمندان بیان حرف دل مخاطبان و دغدغه‌های اجتماعی آنان است، ادامه داد: امیدوارم این نمایش تاثیرگذاری خوبی بر روی مخاطبان خود داشته باشد.

کارگردان این نمایش نیز گفت: سه ماه درگیر تهیه متن نمایش نامه بودیم و بعداز آن تمرینات گروه به مدت یک ماه انجام شد و امروز ساعت ۱۹ در مجمتع فرهنگی تبریز این نمایش به روی صحنه می رود.

دل آرام حبیب پیران اظهار داشت: در نمایش «کالبد شکافی یک واقعه معمول»   ۶ هنرپیشه هنرنمایی می‌کنند.

طراح صحنه این نمایش نیز گفت: تلاش کردیم تا با حداقل هزینه، کاری متفاوت در صحنه ارایه شود.

هومن بیگ نژاد افزود: برخلاف برخی اساتید که طراحی صحنه را بر گرفته از متن انجام می‌دهند من سعی کردم با نگاهی متفاوت‌تر صحنه این نمایش نامه را طراحی کنم و کارگردان نیز در این خصوص به طرح و ایده من اعتماد کرد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های مستمر هنری موسسه بین‌المللی الف در سطح استان و حمایت از تولید این اثر نمایشی، افزود: این نمایش یکی از ده‌ها کار فرهنگی و هنری است که در حال حاضر در برنامه کاری موسسه قرار دارد و حمایت از هنرمندان جوان در اولویت کاری موسسه است.

وی ادامه داد: موسسه الف خود را همراه هنرمندان می‌داند و مکان تمرین را به صورت رایگان در اختیار هنرمندان تئاتر قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا، جمال ساقی نژاد، فاطمه حسینی، سمانه بابازاده، بابک خانپور، سودا رضایی، فرید ادهمی بازیگرانی هستند که در نمایش  «کالبد شکافی یک واقعه معمول» به روی صحنه می روند.

۳۰۷۷/۶۱۲۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف تئاتر حقوق حمایت از تولید زنان فرهنگی و هنری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟

عواقب بارور شدن ابرها در استان بیابانی الحناکیه عربستان سعودی به سقوط ابرها در بیابان ختم شد./اطلاعات آنلاین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات