Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:10:32 GMT

حج، فرهنگ کمک به دیگران است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۱۸۵۳

حج، فرهنگ کمک به دیگران است

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: حج، فرهنگ کمک به دیگران است که خوشبختانه حجاج استان نیز در این زمینه گام‌های خوبی را در راستای کمک به سیل زدگان و نیز در خصوص امورات عام المنفعه از قبیل مدرسه سازی و مراکز شیمی درمانی برداشته‌اند.

ابوالفضل نوفرستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: زائران در حال حاضر وضعیت قابل قبولی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زائران استان در مدینه به مدت پنج روز اقامت داشته و بعد از زیارت اماکن متبرکه مدینه، محرم شدند و به سمت مکه حرکت کردند و در حال حاضر تمامی حجاج ایران در مکه به سر می‌برند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی اظهار کرد: زائری از کاروان طبس که بانویی 57 ساله بود، متاسفانه به دلیل ایست قلبی در مسیر فوت شده و در همان عربستان نیز دفن شد.

نوفرستی افزود: یک زائر از شهرستان سرایان نیز در مسیر دچار سکته قلبی شده که با پیگیری‌های به موقع و انتقال به بیمارستان و همکاری لازم بین پزشکان ایران و عربستان، سریعا عمل شده و در حال حاضر وضعیت عمومی خوبی دارند.

وی تصریح کرد: گرمای هوا در این فصل عربستان طبیعی است اما سازمان حج و زیارت تدابیری را اندیشیده‌اند که با استفاده از بهترین سیستم‌های حمل و نقل موجود در عربستان، هتل‌های مناسب و خیمه‌های مجهز به کولر، مشکلی برای زائران خانه خدا ایجاد نشود.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی در مورد تاثیر حج بر زندگی معنوی و سبک زندگی اسلامی مسلمانان، خاطرنشان کرد: حج یکی از اعمال و مناسکی است که در دین اسلام وارد شده و تاکید شده است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ایران و عربستان حمل و نقل خراسان جنوبی عربستان محرم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت