Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@22:42:41 GMT

انجام 455 هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های آبیک

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۲۷۹۱

انجام 455 هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های آبیک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 455 هزار و 430 قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های نیمچه گوشتی این شهرستان انجام شده است.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، بیژن لطفی با اعلام اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون 455 هزار و 430 قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های نیمچه گوشتی این شهرستان انجام شده است، اظهار کرد: با این تعداد جوجه‌ریزی، 1100 تُن گوشت سفید تولید و به بازار مصرف عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از این تعداد جوجه‌ریزی انجام شده، حدود 56 درصد آن معادل 256 هزار و 260 قطعه در تیرماه سال‌جاری بوده است.

به گفتهٔ این مقام مسئول؛ 34 واحد مرغداری‌های نیمچه گوشتی با ظرفیت 967 هزار و 900 قطعه در دوره‌های دوماهه در این شهرستان فعالیت دارند.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف جهاد کشاورزی روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گوشت قطعه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت ویزای بیش از ۷۴ هزار زائر حج

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که ۷۴ هزار و ۵۰۰ ویزای زائر حج تاکنون دریافت شده است.

این نشست به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد نصرالله فرهمند مدیرعامل مؤسسه فرهنگی «عمره سعادت» با اعلام این خبر گفت: انتظار می‌رود این رقم بزودی به ۸۶ هزار نفر برسد.

در ادامه این جلسه غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از سفر اخیر خود به عربستان و پیگیری‌های انجام شده در خصوص قراردادهای حج پیش رو و انتقال ارز به حساب سازمان حج و زیارت در عربستان برای تأمین هزینه‌های ارزی حج ۱۴۰۳ گزارش داد.

وی به اقدامات انجام شده برای استفاده از آشپزخانه‌های مرکزی در مدینه و مکه و استفاده از ظرفیت برخی هتل‌ها برای طبخ غذای زائران اشاره کرد و استفاده از قطار سریع‌السیر برای انتقال زائران از مدینه به مکه و پس از ایام حج از مکه به مدینه را در راستای تسهیل نقل و انتقال بین شهری زائران در کشور میزبان از نقاط مثبت حج پیش رو عنوان کرد.

معاون حج و عمره سازمان حج با اشاره به اینکه سفر زائران به سرزمین وحی با توجه به جداول پروازی و امکانات هواپیمایی برنامه‌ریزی شده است آماده کردن امکانات در مشاعر را جلوتر از سال گذشته دانست و گفت: مشکلی در کشور میزبان به عنوان مانع جدی در انجام امور نداریم.

در ادامه این جلسه درباره نحوه اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و کارگزاران حج بحث و بررسی شد و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از معاونت‌ها و مدیریت‌های ذیربط در مجموعه حج و زیارت خواست که این محورها را به دقت مورد توجه قرار داده و ضمن برنامه‌ریزی راهکارها و محتواهای لازم را تهیه کنند

کد خبر 6100304

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل
  • انجام ۱۰۱ هزار تن آسفالت‌ریزی در منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • دریافت ویزای بیش از ۷۴ هزار زائر حج
  • ۱۶۹۰ واحد مسکونی اردستان در حال ساخت است
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد