Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعودی مقام درباره آخرین وضعیت پرونده رشوه گیری کارکنان اداره صمت و صدور حکم برای هادی رضوی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی مسعودی مقام در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان جدید پتروشیمی، درباره حکم هادی رضوی در جمع خبرنگاران گفت: بعد از صدور حکم، پرونده به دادسرای جرایم اقتصادی ارجاع شد و صبح دیروز جلب آقای رضوی صادر شد و دیشب توسط ضابطان دادگستری و اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر و روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: رضوی حسب اطلاعات موجود ساعت ۸ و نیم تا ۹ شب دستگیر شد.

قاضی مسعودی مقام درخصوص پرونده پتروشیمی تصریح کرد: تحقیقات برای احراز رقم در مراحل انتهایی است و سعی می‌کنیم از انتهای مرداد ماه متهمان را برای اخذ رأی احضار کنیم.

او درباره پرونده جهانبانی افزود: دو هفته آینده وقت رسیدگی آن تعیین می‌شود.

قاضی مسعودی مقام با بیان اینکه آخرین دفاعیات پرونده رشوه گیری کارکنان اداره صمت دیروز اخذ شد و رأی در دستور صادر است، گفت: همچنین دفاعیات پرونده‌های موبایل را هفته آینده اخذ می‌کنیم.

او با بیان اینکه آرای شعبه ما بالای ۲۰۰ تا ۳۰۰ صفحه است، گفت: پرونده‌های بسیاری موجود و ارجاعات آن‌ها زیاد است. هر پرونده تا زمانی که تایپ و ادیت می‌شود، نزدیک به یک تا دو هفته طول می‌کشد تا هر پرونده در سیستم بارگذاری شود.

مسعودی مقام افزود: اگر یک شعبه وجود داشت، رسیدگی به پرونده‌ها به سرعت پیش می‌رفت.

او درباره روز خبرنگار گفت: ما خواهان صداقت در جریان هستیم و انعکاس جریان دادگاه را در نظر داریم.

مسعودی مقام درباره فردی به نام مدلل گفت: دادسرای اقتصادی و دادستان مکلف هستند نسبت به پرونده آقای مدلل اقدامات و تحقیقات را انجام دهند و در صورت صحت ادعا، کیفرخواست صادر کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه روز جمعه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی آمده است: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی، با توجه با تقویت سامانه فعال در استان از اواخر وقت امشب تا عصر روز شنبه شاهد افزایش حجم بارش‌ها همراه با رعدوبرق، بارش تگرگ، آبگرفتگی و سیلاب در برخی از نقاط استان هستیم.

این سامانه وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق با احتمال برخورد صاعقه، وزش باد شدید در برخی از نقاط بارش تگرگ، آبگرفتگی، ایجاد روانآب و سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین اختلال در سیستم حمل و نقل را در بردارد.

در این اطلاعیه آمده است: بیشترین حجم بارش‌ها در شهرستان‌ها و توابع سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، نیشابور، فیروزه، کاشمر، ریوش، خواف، تربت‌حیدریه، قوچان، درگز، چناران – گلبهار، طرقبه و شاندیز، ارتفاعات و دامنه‌های بینالود و ارتفاعات و دامنه‌های هزار مسجد و برخی از نوحی کلانشهر مشهد رخ خواهد داد.

عدم توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها؛ خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی؛ مدیریت تردد در مناطق ییلاقی و گردشگری استان و خودداری از سفرهای غیر ضروری از توصیه‌های هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه است.

کد خبر 6095953

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • نحوه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در سند تحول
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات