Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، داریوش بیات نژاد با اشاره به برنامه ریزی سازمان بهزیستی در خصوص مسکن خانواده‌های دارای دو معلول گفت: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده قصد دارین در سال جاری تسهیلاتی را برای خانواده های دارای فرزند معلول ارائه کنیم که واگذاری مسکن به آنها یکی از برنامه هاست.

وی با اشاره به اینکه پرونده واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای فرزند معلول را تا پایان سال به اتمام می رسانیم تاکید کرد: در این اقدام سازمانها و ارگانهای مختلفی همکاری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت:در چهار ماهه اول امسال ، ۲۲۶ واحد در شهرستان‌های مختلف استان تهران به این خانواده‌ها اختصاص یافته است و سعی می کنیم تا پایان سال مابقی واحد ها را نیز تحویل خانواده دهیم.

بیات نژاد در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر نیز گفت: بعد از جمع آوری و غربالگری معتادانی که با تحویل داده می شود در مراکز ماده 16 نگهداری می شوند.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط معتادان 6 ماه در این مراکز نگهداری می شوند گفت: در این مدت مددکاران مرکز با خانواده های این افراد صحبت می کنند تا بعد از اتمام دوره 6 ماهه خانواده ها بیمار خود را پذیرش کنند و در غیر اینصورت با تاییئ مددکاران فرد مدتی دیگر را نیز می تواند در مرکز به سر ببرد.

به گفته وی ، در مراکز نگهداری دوره های توانمند سازی و حرفه آموزی نیز برای این معتادان برگزار می شود تا بعد از اتمام دوره بتوانند شغلی داشته باشند.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 خانواده های دارای دو معلول مسکن معلولان سازمان بهزیستی مدیرکل بهزیستی استان تهران داریوش بیات نژاد معتادان متجاهر ساماندهی معتادان متجاهر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خانواده های دارای دو معلول مسکن معلولان سازمان بهزیستی مدیرکل بهزیستی استان تهران معتادان متجاهر ساماندهی معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از پایان عملیات ۱۳ روزه آبگرفتگی و سیلاب در جنوب استان و از امدادرسانی به ۵۸ هزار و ۷۵۲ نفر خبر داد.

سیدمحمد مهدی سجادی افزود: در پی بارش های شدید باران در جنوب سیستان و بلوچستان در ۱۳ شهرستان ایرانشهر، سیب و سوران، سراوان، مهرستان، خاش، نیکشهر، زاهدان، میرجاوه، کنارک، سرباز، دلگان، فنوج و چابهار از آبگرفتگی و سیلاب آسیب دیدند.

وی ادامه داد: در ۱۳ روز عملیات سیل و آبگرفتگی با ۲ بالگرد هلال احمر و ۲۰۶ سورتی پرواز،۱۳ هزار و ۷۷ خانوار شامل ۵۸ هزار و ۷۵۲ نفر امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی امدادگران و نجاتگران در سیلاب جنوب استان گفت: از روزهای اولیه سیل و آبگرفتگی، نیروهای عملیاتی هلال احمر چهار هزار و ۷۰ نفر را اسکان اضطراری دادند.

وی تصریح کرد: در این حادثه ۹ هزار و ۳۹۰ تخته پتو، چهار هزار و ۹۵۲ تخته موکت، یک‌هزار و ۲۳ دستگاه چادر امدادی، هفت هزار و ۴۱۷ کیلوگرم نایلون پوششی سقف، هشت هزار و ۶۴ بسته غذایی ۱۰ روزه، ۲ هزار و ۳۴۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۱۴ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسروجات بین خانواده‌های تحت تاثیر توزیع شد.

به گزارش ایسنا به نقل از هلال احمر استان، سجادی ضمن‌ قدردانی از همت تمامی امدادگران گفت: از ۲۸ فروردین تا ۹ اردیبهشت ماه، ۵۳۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۱۳ تیم با بکارگیری ۱۰۱ خودروی امدادی در عملیات سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان مشارکت داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند