Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@11:01:41 GMT

مفاسد عجایب‎شهر صدرا فراتر از حد تصور است!

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۴۳۳۰

مفاسد عجایب‎شهر صدرا فراتر از حد تصور است!

مطالبه‎گری‎های تشکل آرمان(عدالتخواه) اقدام دادگستری و سربازان گمنام امام زمان را برانگیخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، صبح امروز خبر دستگیری و بازداشت چندتن از عوامل شهرداری و شورای شهر صدرا منتشر شد. تشکل آرمان (عدالتخواه) دانشگاه شیراز تشکلی بود که از مدت ها پیش در مورد مفاسد شهر صدرا مطالبه گری می کرد و به نهادهای مختلف هشدار می داد و درخواست می کرد که در مورد مفاسد این شهر ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو پس از انتشار این خبر با دبیر تشکل آرمان تماس گرفتیم تا نظر او را در این باره جویا شویم:

رحیم خدابخشی دبیر تشکل آرمان، ضمن خرسندی از این خبر گفت: همانطور که می دانید صبح امروز خبر دستگیری و بازداشت چندتن از عوامل شهرداری و شورای شهر صدرا منتشر شد که خوشبختانه به نظر می رسد با روشنگری و مطالبه گری های تشکل آرمان(عدالتخواه) نهادهای ناظر مربوطه نیز به این نتیجه رسیده اند که دیگر بی اعتنایی به مفاسد شگفت انگیز عجایب‎شهر صدرا بی فایده است و باید برخوردهای لازم انجام شود. ما نیز از این اقدام دادگستری و سربازان گمنام امام زمان(عج) تشکر کرده و ضمن پشتیبانی و حمایت از این اقدام، آمادگی خود را برای کمک های بیشتر و دقیق تر جهت برطرف شدن هرچه بهتر و عمیق تر فساد ابراز می کنیم.
  دبیر تشکل آرمان در مورد چگونگی شکل گرفتن این مطالبه گفت: مطالبه گری های تشکل آرمان پیرامون مفاسد عجایبشهر صدرا از بهمن و اسفند سال گذشته آغاز شد. در ابتدا تشکل آرمان در حمایت از پاکبان های مظلوم این شهر که در اعتراض به پرداخت نشدن چندین ماهه حقوق و معوقات خود از کار اخراج شده بودند اقداماتی را صورت داد که با بی اعتنایی مسئولا مواجه شد.
 

 سپس یک زنجیره انسانی در نماز جمعه این شهر در اعتراض به این وضع برگزار کردیم که با جوسازی عوامل شهرداری صدرا این زنجیره نیز به بازداشت ناحق دانشجویان ختم شد. یعنی اتفاقی به حقی که امروز برای این چندنفر حادث شده، حدود پنج ماه پیش و البته به ناحق برای دانشجویان مطالبه گر اتفاق افتاد. البته دانشجویان عدالتخواه در مسیر عدالتخواهی خود ابایی از هزینه دادن نداشته و ندارند. به هر حال بعضا برای عدالتخواهی باید مسیر هایی را پیمود که چندان هموار نیست.
  وی گفت: از آخرین اقدامات تشکل نیز افشارگری ریخت و پاش های یک مراسم کلنگ زنی بود که مقرر بود یک میلیارد ریال برای آن هزینه شود که منجر به لغو این مراسم از سوی معاون وزیر کشور شد. در ادامه نیز درمورد ضرورت نداشتن و مجوز نداشتن طرح های شهرداری صدرا که مقرر بود دوهزار میلیارد ریال از کیسه بیت المال صرف آن شود مطالبه و نامه نگاری هایی انجام دادیم که در نهایت دستور توقف این پروژه ها نیز صادر شد.
  خدابخشی افزود: ما در تمام مراحل پیگیری مطالبه های خود پیرامون مفاسد شهر صدرا خطاب به نهادهای ناظر و بالادستی این خواسته را  را مطرح می کردیم که مفاسد این عجایبشهر فراتر از حد تصور است و هرچه سریعتر باید یک بازرسی و برخورد جدی انجام شود که خوشبختانه امروز و این اتفاق آغاز خوبی برای این روند به نظر می رسید. ضمن تشکر مجدد از قوه قضاییه و سربازان گمنام امام زمان امیدواریم که این روند به خوبی تکمیل شود و تمامی خاطی یان و مفسدان عجایبشهر صدرا به سزای اعمال خود برسند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا دشتی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج کارگران و کارخانجات که با حضور مسئولان استانی و کارگران در جزیره صدرا برگزار شد اظهار کرد: اسلام نگاه بسیار ویژه ای نسبت به قشر کارگر دارد زیرا این قشر تأثیرگذار باعث پیشرفت جامعه در عرصه‌های مختلف می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان با آوردن تحریم سعی در ناامید کردن جامعه نسبت به آینده دارند، تصریح کرد: علیرغم تحریم‌های مختلف دشمنان کشور توانسته است در زمینه‌های متعددی همچون هسته‌ای، پزشکی، تکنولوژی، عمران، کشتی سازی، صنایع دفاعی و نظامی و غیره، دست‌آوردهای بسیاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت شغلی کارگران نقش مهمی در آرامش و رفاه جامعه دارد گفت: شایسته است مسئولان ذیربط نسبت به بیمه کارگران، ایمنی کار و افزایش مهارت کارگران اهتمامی بسیار ویژه داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه کارفرمایان باید مزایای کارگران را رعایت کنند اظهار داشت: شایسته است تمامی دستگاه‌های استان نسبت به توجه به مزایای کارگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند زیرا در غیر این صورت اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

مصدق کشاورزی در پایان اذعان کرد: اکثریت جامعه را قشر کارگر پوشش می‌دهد و رفاه این قشر به معنای رفاه اکثریت جامعه است.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شرکت صدرا با اهدای هدیه و لوحی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6091452

دیگر خبرها

  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • نسل بشر زودتر از آنچه تصور می‌شود منقرض خواهد شد!
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • ویپ و خطراتی فراتر از آسیب به ریه و مغز
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • اشتباه‌ترین تصور برای کسانی که به خودکشی فکر می‌کنند | این فیلم را حتما ببینید