Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، گری کیهیل مدافع باسابقه چلسی به صورت رایگان به تیم لندنی کریستال پالاس پیوست. به نقل از سایت رسمی باشگاه کریستال پالاس، گری کیهیل با قراردادی رایگان به این تیم پیوست. کیهیل بعد از 7 سال حضور در استمفورد بریج با این تیم وداع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این 7 سال، 1 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 2 قهرمانی لیگ برتر انگلیس، 2 قهرمانی لیگ اروپا را کسب کرد. این مدافع 33 ساله 290 بازی برای این باشگاه انجام داد و بعد از جدایی جان تری در سال 2017 به عنوان کاپیتان اول باشگاه فعالیت کرد.

- انتقال وین رونی به دربی کانتی قطعی است اما با چند ماه تاخیر اجرایی می‌شود. به گزارش اسکای اسپورتس، رونی 33 ساله که تابستان سال گذشته با انتقالی آزاد از اورتون راهی دی سی یونایتد شده بود، به زودی به انگلیس بازمی‌گردد. اسطوره منچستریونایتد صبح امروز به کمپ تمرینی دربی کانتی رفته تا پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، قراردادش با این باشگاه را به عنوان مربی-بازیکن امضا کند. با این حال منابع اسکای تایید کردند قرارداد طرفین نه از ابتدای فصل پیش رو که از ماه ژانویه 2020 عملی خواهد شد چون رونی باید تا هفته آخر فصل 2019 MLS در آمریکا بماند. سوپرلیگ حرفه‌ای این کشور تا ماه نوامبر ادامه خواهد داشت.

- مدافع سابق توپچی‌ها احساس می‌کند این بازیکن برزیلی همان کسی است که آرسنال به آن نیاز دارد ولی چنین انتقالی را واقع بینانه نمی‌داند. به باور مارتین کیون، فیلیپه کوتینیو می‌تواند خرید بسیار جذابی برای آرسنال باشد اما چنین انتقالی، با واقعیت فاصله دارد. به گزارش سایت گل، کوتینیو پس از انتقال به بارسلونا، هرگز در حد بازیکنی که در لیورپول بود ظاهر نشد و به همین خاطر دائما به تیم‌های مختلف لینک می‌شود. مدافع سابق آرسنال از ورود بازیکنی با کیفیت کوتینیو به این تیم استقبال می‌کند اما به وقوع این انتقال خوشبین نیست.
مایه شرمساری است که این را دور از واقعیت بدانیم، در حالی که می‌شد واقعا تحقق پذیر باشد. بدون شک دوست دارم او را در آرسنال ببینم. کوتینیو استعداد بزرگی است که کمی راهش را گم کرده است ولی به نظرم انتظار زیادی است اگر بخواهیم شاهد حضور او در آرسنال باشیم. او بازیکن با کیفیتی است. نحوه جلو آمدن او در خط میانی و شوت‌هایی که می‌زند چشمگیر است. دلیل ناکامی او در بارسلونا بر کسی روشن نیست. او می‌تواند خریدی بسیار هیجان انگیز باشد.  
در حالی که خریدی همچون نیکولاس پپه برای کیون قابل توجه بود، او از تلاش کم توپچی‌ها برای تقویت یک سوم دفاعی تیم در تعجب است. کیرون تیرنی همچنان به آرسنال لینک می‌شود ولی ویلیام سالیبا پس از امضای قرارداد با آن‌ها، در سن اتین ماندنی شده است تا همچنان جانشینی برای لورن کوشیلنی از راه نرسیده باشد.
احتمالا فکر می‌کند می‌تواند از نظر تاکتیکی با بازیکنان کنونی کار کند. در غیر این صورت مدافع میانی یا هافبک‌هایی با ذهنیت دفاعی به خدمت می‌گرفت. به هر حال او تصمیمش را گرفته است و البته این یک قمار است؛ تنها گذشت زمان مشخص می‌کند که آیا این کار درست بوده است یا خیر.  

- بارسلونا بابت غیبت لیونل مسی در تور پیش فصل آمریکا، ضرر مالی نخواهد کرد. مسی در اولین روز بازگشت به تمرینات پیش فصل بارسا از ناحیه ماهیچه پای راست آسیب دید و به حدود 10 الی 12 روز برای ریکاوری نیاز دارد. بنابراین تصمیم بر این شد که او به آمریکا سفر نکند و در بارسلونا بماند تا روند ریکاوری‌اش هر چه سریع‌تر انجام بگیرد. چالش مسی حالا رسیدن به هفته نخست لالیگا و بازی دشوار در سن مامس مقابل اتلتیک بیلبائو است. به گزارش موندو دپورتیوو، دیروز گمانه زنی‌هایی بود مبنی بر اینکه شاید از درآمد بارسلونا از سفر به آمریکا، بابت غیبت مسی کاسته شود. این حقیقت دارد که در قرارداد مابین بارسا و مسئول برگزاری دو بازی دوستانه با ناپولی، شرط شده بود که مسی در هر دو بازی برای دقایقی به میدان برود. با این حال غیبت مسی به دلیل مصدومیت، تاثیری بر درآمد بارسا از این دو بازی نخواهد داشت و باشگاه انتظار دارد 5 میلیون یورو از این تور پیش فصل کسب کند. گفتنی است بارسا از سفر به ژاپن هم 3 میلیون یورو به جیب زد. مجموعا باشگاه روی درآمد حدود 9 میلیون یورویی از تور پیش فصل امسال برنامه داشت که به احتمال فراوان محقق خواهد شد.

- اورتون می خواهد تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، خریدهای بیشتری داشته باشد. اورتون همچنان به فکر تقویت ترکیب خود است. به گزارش اسکای اسپورتس، اورتون خواهان جذب جبرئیل سیدیبه، مدافع 27 ساله باشگاه موناکو است. اورتون می خواهد تا سیدیبه را جایگزین شیموس کولمن کند. کولمن مدتی پیش مصدومیت شدیدی داشت و در حال حاضر نیز، 31 ساله است. باشگاه موناکو چند هفته پیش، سیدیبه را به باشگاه وست هم پیشنهاد داده بود. به نظر می رسد که انتقال سیدیبه به اورتون، برای این باشگاه 15 میلیون یورو هزینه داشته باشد.

- به زودی انتقال مدافع پرتغالی یوونتوس به منچسترسیتی نهایی می شود. دو باشگاه یوونتوس و منچسترسیتی بر سر معاوضه ژائو کانسلو با دنیلو به علاوه 30 میلیون یورو به توافق نهایی دست یافتند. به گزارش Sky Sports، ژائو کانسلو برای شرکت در آزمایش های پزشکی منچسترسیتی راهی شهر منچستر شده است و انتقال وی می تواند به زودی نهایی شود.

- مدافع 21 ساله در فصل اخیر خود را به خوبی ثابت کرده است. برنلی به دنبال خرید یک مدافع در صورت از دست دادن جیمز تارکوفسکی است و آنها به دنبال استخدام دائل فرای، مدافع باشگاه میدلزبرو هستند. به نقل از اسکای اسپورتس، پیشنهاد اولیه برنلی برای مدافع جوان 8 میلیون پوند بوده که میدلزبرو آن را رد کرده است. در واقع باشگاه میدلزبرو نمی خواهد مدافع خوش آتیه خود را با قیمتی پایین به فروش برساند. فرای 21 ساله عضو تیم های پایه انگلستان است. او همچنین 54 بار پیراهن میدلزبرو را بر تن کرده و در سال 2015 اولین بازی خود را برای این تیم انجام داده است.

- بورنموث نیز به جمع تیم های خواهان وینگر 22 ساله قرمزها اضافه شد. پس از تیم های نیوکاسل و استون ویلا، بورنموث نیز مذاکرات خود را برای جذب هری ویلسون در فرصت باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات آغاز کرده است. به گزارش Sky Sports، بورنموث قصد دارد هری ویلسون را که فصل درخشانی را در دربی کانتی سپری کرد، به صورت قرضی با حق خرید در پایان فصل از لیورپول به خدمت گیرد. ویلسون عضو تیم ملی ولز است و در 11 بازی ملی 2 گل به ثمر رسانده است.

- فعالیت آرسنال در بازار نقل و انتقالات به امضای قرارداد با ویلیام سالیبا، دنی سبایوس و نیکولاس پپه ختم نشده است و آن‌ها همچنان امیدوارند یک یا دو بازیکن به خدمت بگیرند و در مقابل چند بازیکن را به فروش برسانند. به گزارش BBC، پائولو سوسا به خواسته خود نزدیک‌تر شده است و پس از توافق آرسنال و بوردو برای انتقال 5 میلیون یورویی لورن کوشیلنی، کاپیتان آرسنال آماده حضور در آزمایش‌های پزشکی باشگاه مذکور می‌شود. البته گفتگوها روی جزییاتی از قرارداد هنوز ادامه دارد. در مقابل آرسنال می‌داند که باید در مرکز خط دفاعی بازیکن دیگری در اختیار داشته باشد. آن‌ها در تلاش برای به خدمت گیری دایوت اومپکانو و دنیله روگانی با قیمت‌های بالایی مواجه شدند اما هنوز امیدوار هستند قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در انگلستان، مدافع جدیدی در اختیار داشته باشند. کیرون تیرنی در طول تابستان یکی از اصلی‌ترین اهداف اونای امری در بازار بوده است و با وجود رد شدن پیشنهادهای قبلی برای او و مصدومیت فعلی این بازیکن، توپچی‌ها روی به خدمت گیری او اصرار می‌ورزند. از سوی دیگر مذاکرات با ناتینگهام فارست برای فروش کارل جنکینسون به مراحل پیشرفته‌ای رسیده است و اگر اتفاق خاصی نیافتد، این مدافع انگلیسی-فنلاندی راهی آن تیم خواهد شد.

- منچستریونایتد به دنبال جذب ستاره دانمارکی تاتنهام است. پس از اینکه نشریه آس اسپانیا روز گذشته مدعی شد که منچستریونایتد به دنبال جذب کریستن اریکسن است حالا espn هم گزارش داده که یونایتد قصد دارد در فاصله 48 ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات انگلیس برای خرید ستاره تاتنهام اقدام کند. اریکسن 27 ساله که قراردادش با تاتنهام در سال آینده به پایان می رسد در ابتدای تابستان اعلام کرد که دوست دارد به تیم دیگری برود و رسانه ها گزارش دادند که اولویت این بازیکن پیوستن به رئال مادرید است اما این تیم برای خرید او اقدامی نکرد و همین باعث شده که تاتنهام قیمت درخواستی خودش برای او را کاهش دهد و حتی حاضر است تا اریکسن را با 50 میلیون یورو به تیم های غیر انگلیسی بفروشد. با توجه به اینکه اریکسن قصد تمدید قرارداد خودش با تاتنهام را ندارد ممکن است که این تیم در نهایت با فروش او به تیم های انگلیسی هم موافقت کند و منچستریونایتد امیدوار است که بتواند از این فرصت استفاده کند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستریونایتد تاتنهام رونی فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن