Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه بابیان اینکه زلزله ۷.۳ ریشتری آبان ۹۶ و چندین پس لرزه بزرگ پس از آن خساراتی را به زیرساخت‌های آموزشی دانشگاه پیام نور در ۹ شهرستان استان وارد کرد، گفت : بیشترین خسارت وارده شده به ساختمان‌های دانشگاه پیام نور سرپلذهاب و ثلاث باباجانی بود که پس از انجام ارزیابی‌ها بنا به نظر کارشناسان باید بازسازی می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : چندماهی پس از وقوع زلزله در مرحله اول مناقصه‌ای را جهت انجام مطالعات کارشناسی و طراحی ساختمان برگزار کردیم که پیمانکار مشخص و کار نیز پس از مدتی تحویل داده شد.

او افزود: در مرحله بعدی برای اجرای پروژه دوباره مناقصه برگزار کردیم، اما هیچ پیمانکاری حاضر به شرکت در این مناقصه نشد و این دو پروژه هنوز بلاتکیف مانده اند.

سعیدی پور بابیان طی هفته‌های اخیرا دو پروژه بازسازی ساختمان دانشگاه پیام نور سرپلذهاب و ثلاث باباجانی مجددا به مناقصه رفته، گفت: دو پیمانکار در این مناقصه شرکت کرده اند که امیدواریم ظرف این هفته یکی از آن‌ها اجرای پروژه را در دست بگیرد.

او افزود: برای بازسازی این دو ساختمان به حدود دو میلیارد تومان اعتبار نیاز داشتیم که سال گذشته با تلاش استاندار این اعتبار تخصیص یافت.

رئیس دانشگاه پیام نور استان در پایان باتاکید براینکه این دو ساختمان آموزشی برای مهر امسال هم آماده تحصیل دانشجویان نخواهند بود، افزود: البته تاکنون روند فعالیت آموزشی این دو دانشگاه بدون وقفه ادامه داشته و دانشجویان در کانکس تحصیلاتشان را ادامه می‌دهند .

 

 

انتهای پیام/د

بیشترین خسارت وارده شده به ساختمان‌های دانشگاه پیام نور سرپلذهاب و ثلاث باباجانی بود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است:

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی