Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:56:46 GMT

تاثیر حیرت‌انگیز رپورتاژ آگهی بر وبسایت‌های آموزشی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۶۵۰۶

تاثیر حیرت‌انگیز رپورتاژ آگهی بر وبسایت‌های آموزشی

ما اکنون در عصری زندگی می‌کنیم که پاسخ بسیاری از پرسش‌های سخت تنها با یک کلیک ساده نمایان می‌شود. مردم برای یافتن پاسخ سوالات خود به سراغ اینترنت می‌روند و دسترسی ساده و آسان به اطلاعات همه را شیفته گوگل کرده است. انتشار رپورتاژ آگهی برای وبسایت‌هایی که در حوزه آموزش و اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند، می‌تواند این علاقه را متوجه آنها کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، آن دسته از وبسایت‌هایی در امر آموزش موفق خواهد بود که در زمینه ارائه اطلاعات پیشرو باشند. به بیان دیگر، برای اینکه رقبای خود را کنار بزنید باید اصول اولیه بازاریابی محتوا را به خوبی رعایت کنید. پس از اینکه محتوا را به درستی تولید کردید، حال نوبت این است که با یک انرژی مضاعف کاربران را به وبسایت خود هدایت کنید تا محتوای شما بیشتر در معرض نمایش قرار بگیرد.

به طور کلی این کار با ایجاد بک‌لینک‌های ارجاع دهنده به سایت انجام می‌شود که در این میان توصیه کارشناسان بازاریابی و سئو بی‌تردید، سفارش رپورتاژ آگهی است. همانطور که می‌دانید رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات غیر مستقیم است که در قالب مطالب آموزشی یا خبری ارائه می‌شود. این مطلب پس از انتشار در وبسایت‌های خبری پر بازدید می‌تواند به میزان قابل توجعی ترافیک مفید را به سمت وبسایت شما سرازیر کند.

تصور کنید که وبسایت رقیب از محتوای مناسبی برخوردار است و کاربران را به تعامل و انگیزش وا می‌دارد. شما نیز در تلاش برای رقابت با این وبسایت همه اصول تولید محتوا را به درستی به کار می‌گیرید و تقریبا به یک شکل عمل می‌کنید. حال زمان آن است که از یک اهرم پر قدرت برای پرتاب خود به سمت جلو استفاده کنید. درست حدس زدید، انتشار رپورتاژ آگهی همان چیزی است که به دنبالش هستید.

همانطور که پیش از این گفتیم رپورتاژ آگهی بیشتر در قالب مطالب آموزشی ارائه می‌شود و اگر پاسخ یک مشکل در آن پیدا شود، کاربر به این موضوع فکر می‌کند که حتما پاسخ سوالات دیگر را هم می‌تواند از وبسایت شما پیدا کند. از این رو، رپورتاژ آگهی اگر اصولی و با کیفیت نوشته شود و در نحوه انتشار آن دقت کنید، می‌تواند بسیار مفید و سودمند باشد. معمولا رپورتاژ آگهی در وبسایت‌های خبر معتبر منتشر می شود، یعنی جایی که کاربران برای باخبر شدن از رویدادها و یافتن جواب سوالات به آنجا مراجعه می‌کنند.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی رپرتاژ آگهی كسب و كار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • ببینید | حیرت آهنگران از مداحی‌ با سبک و ریتم «جدی می‌فرمایید»
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • تشکیل حیرت‌انگیز یک دریاچه در کویر اصفهان + فیلم
  • تصاویری حیرت‌انگیز از فرود جنگنده اف ۳۵ بر روی برج العرب + فیلم
  • تصاویر حیرت‌انگیز از شدت طوفان و باران امروز در اهواز
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • ببینید | تصاویر حیرت‌انگیز از طوفان و باران شدید در اهواز