Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:07:35 GMT

انتصاب شهردار اروندکنار

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۶۵۹۳

انتصاب شهردار اروندکنار

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی سلطان دایر رییس شورای اسلامی شهر اروندکنار سه شنبه گفت: اعضای شورای اسلامی اروندکنار شهردار جدید را از بین چند گزینه مطرح شده با سه رای موافق و ۲ رای مخالف انتخاب کردند.

 او افزود: شهردار جدید اروندکنار طی نامه ای به فرمانداری آبادان معرفی شده تا مراحل قانونی انتصاب وی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی شهر اروندکنار ارائه برنامه جامع شهری و سکونت در شهر اروندکنار را از اولویت های انتخاب شهردار عنوان کرد  و گفت:شهردار جدید اروندکنار پس از طی مراحل اداری و صدور حکم انتصاب در این شهر ساکن خواهد شد.

 بدر مطوری شهردار اروندکنار اردیبهشت ماه سال جاری در جلسه استیضاح شورای اسلامی این شهر با چهار رای موافق اعضای شورا عزل شد.

مهدی نیکنام شهردار جدید اروندکنار سابقه شهرداری رامشیر را در پرونده کاری خود دارد.

شهر مرزی اروندکنار در 45 کیلومتری آبادان قرار دارد.

انتهای پیام/ د

انتخاب نیکنام بعنوان شهردار اروندکنار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رییس‌جمهور به عنوان رییس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.

خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ و اجتماع، متمرکز بر حوزه های تحولی، مسوول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسؤولیت خدمت می‌کرد.

کد خبر 6093939 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد