Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: هیچ اقتصاددانی معتقد نیست که حذف صفر می تواند شرایط اقتصادی کشور را بهبود ببخشد و تاثیر آن روانی است که ضمن اینکه ما برای چاپ اسکناس جدید باید هزینه های زیادی متحمل بشویم و از آنجایی که هزینه چاپ اسکناس در کشور کم نیست، اگر دولت توان این را دارد انجام بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نشست خبری با تبریک روز خبرنگار، گفت: از همه رسانه هایی که در طول سال گذشته اخبار حزب موتلفه اسلامی را منتشر کردند و نظرات ما را سمع و نظر ملت شریف ایران رساندند، متشکریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گام نخست انقلاب توانستیم در خدمت نظام و اسلام باشیم؛ حزب در طول این سال ها موفق و ثابت قدم بوده است.

بادامچیان با اشاره به شهدای حزب موتلفه اسلامی، تصریح کرد: برخی‌ها در طول گام اول توانستند انجام وظیفه کنند و خداوند به آن‌ها انعام شهادت را داد و ما به فعالیت در این حزب افتخار می کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب دوره ای است که مشکلات کشور حل خواهد شد و کشور ما به عنوان کشوری شاد و آباد و بهتر از اکنون به پیش خواهد رفت و در جهان منادی صلح و آبادی خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: انشالله در گام دوم بتوانیم به عنوان حزبی قوی و فعال در خدمت ملت، رهبری معظم انقلاب و نظام کار کنیم و رسانه نیز در این عرصه نقش مهمی دارند.

بادامچیان گفت: ما برای گام دوم با تحولی متناسب در آذر ۹۷ مجمع عمومی خود را با حضور هزار نفر از نمایندگان خود از بیش از ۳۰۰ دفتر موجود در کشور برگزار کردیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در این دوره ما اعضای شورای مرکزی را از ۳۰ نفر به ۳۵ نفر افزایش دادیم، گفت: اکنون ۳۵ نفر عضو اصلی و ۵ نفر علل البدل و از چهار نسل انقلاب در این شورای مرکزی حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه ما در حزب موتلفه اسلامی نیرو جوان استقراض نمی کنیم، خاطرنشان کرد: دوستانی که از نوجوانی در موتلفه انجام وظیفه کردند اکنون از سربازی به سرداری رسیدند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما تنها حزبی هستیم که کمیته بین الملل ما در بخش های مختلف فعال است، گفت: ارتباط و تعامل با اتحادیه احزاب اسلامی و اتحاد احزاب حامی مقاومت از این جمله هستند.


بادامچیان در پاسخ به سوال دانا در خصوص تأثیر حذف صفر بر اقتصاد و معیشت مردم هم گفت: هیچ اقتصاددانی معتقد نیست که حذف صفر می تواند شرایط اقتصادی کشور را بهبود ببخشد و تاثیر آن روانی است که ضمن اینکه ما برای چاپ اسکناس جدید باید هزینه های زیادی متحمل بشویم و از آنجایی که هزینه چاپ اسکناس در کشور کم نیست، اگر دولت توان این را دارد انجام بدهد.

وی در ادامه گفت: این اقدام در دوران آرامش می‌تواند برای اقتصاد کشور مفید باشد اما برای این شرایط مناسب نیست چرا که می تواند اوضاع اقتصادی را به شرایط بسیار وخیمی برساند.

بادامچیان با تاکید بر اینکه ما چه قبل، حین و بعد از انقلاب هیچ‌گاه برخوردهای جناحی و سیاسی را در موتلفه نداشتیم، افزود: ما همواره با همه تعامل داشتیم. سلایق سیاسی بسیار محترم هستند به شرط اینکه همه در چهارچوب نظام، قانون اساسی و ولایت فقیه فعالیت کنند.

وی درباره فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز گفت: جمنا هنوز به صورت رسمی فعالیت نکرده است که آیا جبهه است یا حزب؛ بحث و گفت و گو درباره آن زیاد است. هر مجموعه ای می تواند فعالیت کند و انشالله آن‌ها هم بتوانند به صورت قانونی برای ملت کار کنند. ما حزب تعامل هستیم و با همه در جهت وحدت فعالیت داریم. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره شرایط و ویژگی مجلس آینده معتقد است که مجلس یازدهم باید مجلس گام دوم باشد.

بادامچیان درباره فعالیت این حزب با شورای ائتلاف گفت: حزب موتلفه اسلامی در معاونت سیاسی یک مدیریت دائم انتخاباتی دارد و برای انتخابات اخیر نیز با جامعه روحانیت مبارز و آقای حدادعادل با ائتلاف بزرگ همکاری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: البته یک حزب به اقتضای حزب بودن باید صاحب نظر و نامزد نیز باشد بنابراین نامزدها و نگاه‌مان را در این جمع بزرگ مطرح می کنیم. چون بسیاری از این دوستان گستردگی موتلفه را ندارند و ما امیدواریم بتوانیم با همه آن هایی که می خواهند کار کنند، همکاری داشته باشیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره برخی از حدس و گمان‌ها در خصوص مشارکت پایین مردم در انتخابات اسفندماه امسال گفت که هنوز زود است در این خصوص برآورد داشته باشیم.

وی در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه این دولت یک دولت حزبی نیست، گفت: دولت فعلی یک دولت با گروه خاص است؛ انشالله این دوره تلاش کنیم یک دولت حزبی با داشتن برنامه‌های گوناگون سر کار بیاوریم تا کشور را اداره کند و مسلما مشکلات هم کم خواهد شد.

بادامچیان عدم‌استفاده از همه نیروهای سیاسی و اجتماعی کشور، را یکی از دلایل مشکلات فعلی کشور دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه این رفتار از دولت اصلاحات شروع شد که بیشتر مدیران کشور را کنار گذاشتند و این سبب شد یک مجموعه یک سویه در کشور ایجاد شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: به دلیل عدم استفاده از ظرفیت های کشور متاسفانه نتوانستند برای محیط زیست کاری کنند چون اگر یک متخصص با برنامه و تیم محیط زیستی داشتند گرفتار این مشکلات نبودند.

وی ضمن‌انتقاد از سیاست های اشتباه ارزی دولت، گفت: رییس کل بانک مرکزی می گوید که ما نمی توانیم ارز ۱۲ هزار را یکباره کاهش دهیم. اگر قیمت ارز در همین‌ وضعیت بماند که برای تولید کنندگان ما ایجاد مشکل می کند و گرانی ها را رقم می زند.

بادامچیان ادامه داد: مدیر کل بانک مرکزی می گوید ارز گرفتند و کالا وارد نکردند؛ اینها قابل قبول نیست. متأسفانه سیاست های غلط و رفتار باندی و گروهی ما را به این وضعیت کشانده است. امیدواریم دولت در این سال های پایانی سیاست‌های خود را تغییر و مدیران قوی از همه جناح ها سر کار بیاورد. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا رفتارهای خود را آسیب شناسی کرده‌اید یا خیر، تصریح کرد: آسیب شناسی را همه دارند و ما در این خصوص جلسات آسیب شناسی منظم با کارگروه ها داشتیم اما طراحی برای آینده مهمتر است.

وی معتقد است: همه دولت هایی که بر سر کار بودند در وضعیت کشور نقش داشتند؛ دولت فعلی علیرغم اینکه از اعتدال و تدبیر سخن گفت اما یکطرفه عمل کرد. ما در این کشور همه با هم زندگی می کنیم بنابراین باید همه با هم کار کنیم.

بادامچیان با بیان اینکه مجلس ما همواره مجلس همه تفکرات بوده است، تصریح کرد: مردم در این انتخابات پیش رو به دنبال این جناح و آن جناح نخواهند بود بلکه دنبال مجموعه‌ای خواهند بود که با قدرت مشکلات را حل کند و اهل حقوق نجومی، زد و بند و غیره نباشد و برای معشوقه اش در برج سعادت آباد ملک آنچنانی نگیرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در رابطه با جدایی موتلفه از شورای ائتلاف، گفت: چرا باید جدا شویم. ما از اینکه آنها خود را از جامعه روحانیت جدا ببینید، صحبت و گفت و گو می کنیم. موتلفه عضو هیچ گروهی نیست اما با همه تعامل می کند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شما درباره برجام و تحریم آقای ظریف چه موضعی دارید، اظهار کرد: ما در برجام نه مطلق منفی هستیم نه مثبت. ما نه برجام را قطع نامه ترکمنچای می دانیم نه آفتاب تابان. 

بادامچیان با بیان اینکه ما تحریم آقای ظریف و موضع آمریکا در قبال وی را محکوم می کنیم، اذعان کرد: کاری که آمریکا در خصوص آقای ظریف صورت داد، اهانت به وزیر امور خارجه یک کشور و به دور از دیپلماسی است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد

ایسنا/کردستان معاون و نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه تقویت بخش خصوصی و مردمی کردن اقتصاد موفقیت اقتصادی را موجب می شود، گفت: تجربه ثابت کرده است که فاصله گرفتن از دولتی بودن امور اقتصادی همیشه منفعت های زیادی برای جامعه داشته است.

مهرداد عظیمی امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت هفته کارگر در مجتمع فجر سنندج، با اشاره به اینکه کردستان، برگ های زرین تاریخ کشور را به خود اختصاص داده و نقش مهم مردمان این دیار در پایداری انقلاب بی بدیل است، اظهار کرد: نیروی انسانی درخشان مهمترین ظرفیت استان کردستان علاوه بر ظرفیت‌های خدادادی است.

وی معرفی درست و به جای ظرفیت های انسانی استان را رسالت مهم رسانه های استان ذکر کرد و افزود: ظرفیت های برجسته کردستان و آیین های سنتی این دیار در این برهه زمانی به همت دولت به بالاترین جایگاه خود رسیده و به همگان معرفی شده است.

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با تبریک هفته کارگر، عنوان کرد: کارگران مجاهدان عرصه اقتصادی هستند و در شرایطی که دشمنان در صدد تنگ کردن عرصه اقتصادی به مردم هستند، رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر پایه اقتصادی انتخاب کرده و مشارکت مردم را مبنای تحقق آن قرارداده است.

وی، با بیان اینکه تقویت بخش خصوصی و مردمی کردن اقتصاد موفقیت اقتصادی را موجب می شود، ادامه داد: تجربه ثابت کرده است که فاصله گرفتن از دولتی بودن امور اقتصادی همیشه منفعت‌های زیادی برای جامعه داشته است.

عظیمی، توجه به کارگران به ویژه کارگران ساختمانی اعلام کرد که دولت مکلف شد که بخشی از اعتبارات عمرانی سالانه دستگاه های اجرایی تحت عنوان تملک دارایی را صرف آموزش مهارت کارگران کنند و این امر از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی

معاون وزیر کار تصریح کرد: یکی از راهبردهای جدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سال جاری افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی است.

عظیمی، کاهش بی‌سابقه نرخ بیکاری را جز افتخارات دولت عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: توانمندسازی دهک‌های ضعیف جامعه نیز از دیگر اقدامات و توفیقات دولت و این وزارتخانه بوده که این روند به خوبی جلو می‌رود و در وزارتخانه در قالب یک قرارگاه در راستای تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری تلاش می کنیم و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی‌های مختلف در قالب این قرارگاه شاهد تحقق منویات رهبری و پاسخگویی به مطالبات مردم عزیز ایران باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • گام عملی برای جهش تولید
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان