Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@06:22:58 GMT

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۷۶۵۳

اسامی ۱۰ نفر برتر گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری سال ۹۸ اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کنکور سراسری سال ۹۸ در پنج گروه آزمایشی در روز‌های ۱۳ و ۱۴ تیرماه برگزار شد.

اسامی ۱۰ نفر برتر هر کدام از گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی و همچنین اسامی ۳ نفر برتر هر یک از گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، در گروه آموزشی علوم ریاضی علیرضا سخایی راد از اهواز رتبه اول، محمدصادق مجیدی یزدی از تهران رتبه دوم و دانا افاضلی از تهران رتبه سوم را کسب کردند.

 

همچنین آریا جلالی از لاهیجان، علی عباسی از شهرکرد، سیدارشان دلیلی از ساری، پارسا امینی از مشهد، فاطمه جعفری از تهران، مهران منتظر از تفت و محمدمهدی ابوترابی از تهران رتبه چهارم تا دهم را کسب کردند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی ایزدمهر احمدی‌نژاد از تهران، محسن راستکار از تبریز، فرهنگ امیری از شیراز به ترتیب توانستند رتبه یک تا سه این گروه آ‌زمایشی را کسب کنند و رسا ظفری از تبریز، محمدرضا ارشدی صوفیانی از تبریز، امیررضا بسکابادی از مشهد، گلسا مصباحی از شیراز، ریحانه فرخی ملکی از رشت، سیاوش کیانپور از اهواز رتبه چهارم تا نهم را کسب کردند و رتبه ده به طور مشترک به امیرحسام زارع از بیرجند و سیدمهدی زارع‌زاده ابرقویی از ابرکوه رسید.

 

در گروه آزمایشی علوم انسانی رتبه اول به فاطمه شب‌خیز از لار رسید و به ترتیب مریم اسماعیلی از تهران، امین ایمان‌پور از تبریز، سیدآمنه موسوی لقمان از بهار، علی حاجیان از لار، فاطمه رستم‌وندی آغمیونی از تهران، محمد عرفان هوشیاری از تهران، آتنا طاهری از تهران، محمدحسین سه‌دهی از تهران و ملیکا دادخواه تیرانی از اصفهان به ترتیب رتبه دوم تا دهم را کسب کردند.

 

همچنین در گروه آزمایشی هنر رتبه اول تا پنجم به ترتیب به سارا سادات کریمی از تهران، صبا محمدی مفرح از تهران، پریا سیناییان از تهرانف مرجان حاتمی ورزنه از تهران و پارسا رحمان مشهدی از تهران رسید.

 

در پایان در گروه آزمایشی زبان صالح شاملواحمدی از تهران، امیرشایان چادگانی‌پور از اصفهان، شهریار رجایی فیروزآبادی از تهران، پریناز باستانی از تهران و کسری محمدی از تهران توانستند رتبه اول تا پنجم را کسب کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنکور کنکور 98 آزمون سراسری نفرات برتر کنکور سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش در حاشیه بازدید از جلسه آزمون سراسری گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند. تعداد ثبت نام کنندگان عادی ۴۹۲ هزار و ۱۲۵ نفر و تعداد ثبت نام کنندگان فرهنگیان ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر است.

وی افزود: در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب، در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۸۴ هزار و ۹۶۰، در گروه آزمایشی هنر ۵۲ هزار و ۸۱۹، در گروه آزمایشی زبان های خارجی ۸۴ هزار و ۵۶۷ داوطلب، در گروه آزمایشی علوم تجربی ۵۰۱ هزار و ۸۱۰ داوطلب شرکت کرده اند.

پور عباس افزود: نتایج اولیه نوبت اول آزمون سراسری در نیمه مرداد اعلام خواهد شد. 

پور عباس بیان کرد: متخلفان از کنکور محروم خواهند شد؛ دو کانال با ۵۰ هزار عضو تعطیل شده و ادمین ها تحت حفظ هستند.  در آزمون سراسری سال گذشته چند نفر از سوالات عکس گرفته و دستگیر شدند و تمام تخلفات و تصویر برداری سال گذشته کشف شده است. 

او گفت : این امکان وجود دارد که عکس سوالات به بیرون از جلسه آزمون برود اما مطلقا جواب سوالات به داوطلبان در داخل جلسه ارسال نمی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون کنکور
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • بیش از ۷۲۰ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ گرفتند