Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:42:44 GMT

استاندار همدان: حمایت از تولید مهمترین وظیفه ما است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۸۴۶۹

استاندار همدان: حمایت از تولید مهمترین وظیفه ما است

سید سعید شاهرخی شامگاه سه شنبه در نشستی با روسای اتحادیه های صنفی شهر همدان اظهار داشت: دولت نقش پشتیبانی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان دارد و از تمام توان و ظرفیت در این راستا استفاده می کنیم. 

وی تاکید کرد: در شرایط نامناسب اقتصادی دستگاه های اجرایی، خدماتی و بانک ها نگاه تسهیلگر به اصناف و صنایع داشته باشند تا از این اوضاع به سلامت گذر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاهرخی افزود: حمایت جدی و ۱۰۰ درصدی از اصناف و تولیدکننده باید داشته باشیم تا کمترین فشار به مردم وارد شود.

وی به مدیران تذکر داد درب اتاقشان به روی تولیدکننده ها و اصناف همیشه باز باشد و گره از کار مراجعان به سرعت بازکنند. 

استاندار همدان به نقش برجسته و بارز و بازاریان در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در شرایط جنگ اقتصادی کنونی هم تولیدکنندگان و بازاریان در صف مقدم مبارزه و مقاوت هستند که این ایثار سزاوار ستایش است.

شاهرخی با اشاره به سوغات فاخر و پر طرفدار همدان گفت: صنایع دستی و شیرینی های همدان باید برند سازی شده و بسته بندی مناسبی داشته باشد.

اصناف نیازمند تسهیلات کم بهره 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان نیز در این جلسه گفت: مهمترین خواسته واحدهای تولیدی و توزیعی تسهیلات است که تاکنون در برنامه ریزی ها اختصاص تسهیلات کم بهره به واحدهای صنفی پیش بینی نشده است. 

حمیدرضا متین با بیان اینکه بیشتر اصناف در زمینه پرداخت ارزش افزوده، مالیات و حق بیمه شاغلان در واحدهای صنفی با مشکلات عدیده ای روبرو هستند خاطرنشان کرد: اداره مالیات و تامین اجتماعی در این راستا دوره های آموزشی برای رسته های مختلف طراحی و اجرا کنند.

۳۰ درصد اصناف فاقد پروانه کسب

رئیس اتاق اصناف همدان نیز در این جلسه به وجود ۳۶ هزار واحد تولیدی، سه هزار خدماتی، ۱۱ هزار توزیعی، چهار هزار و ۳۰۰ واحد خدمات فنی در سطح شهر همدان اشاره کرد که نقش پررنگی در تولید و توزیع مایحتاج مردم دارند. 

حسین محرابی خاطر نشان کرد: ۲۲ هزار واحد از صنوف یاد شده دارای پروانه کسب و ۳۰ درصد از مجموع واحدهای صنفی شهر فاقد پروانه هستند.

روسای اتحادیه درودگران، چرم، کیف و کفش و محصولات فرهنگی و اتحادیه صنف قنادان مشکلات واحدهای صنفی زیر مجموعه خود را با استاندار در میان گذاشته و خواستار مرتفع شدن آنها شدند. 

۵۰ اتحادیه صنفی در شهر همدان و ۱۹۸ اتحادیه در سطح استان فعالیت دارند. 

۷۵۲۷/۲۰۹۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف انقلاب اسلامی حمایت از تولید سازمان صنعت معدن و تجارت سوغات کیف و کفش قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها