Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مراسم تجلیل از خبرنگاران امروز با حضور معاونین فرهنگی و سرمایه گذاری، مدیر حوزه مدیرعامل ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان و روسای ارشاد آبادان و خرمشهر برگزار شد.

همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد اروند در این مراسم  ضمن تبریک این روز از راه‌اندازی خانه مطبوعات اروند خبر داد و گفت: مکاتبات لازم انجام‌شده تا خبرنگاران منطقه آزاد اروند صاحب صنف و خانه مطبوعات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: با راه‌اندازی این خانه، تمام فعالیت‌های مطبوعاتی از طریق آن انجام خواهد شد و مواردی همچون بیمه، دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی و مراسم‌های ویژه خبرنگاران با هماهنگی این خانه مطبوعات برگزار خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد اروند از اعلام فراخوان تشکیل هیئت مؤسس خانه مطبوعات اروند بعد از فرارسیدن عید غدیر خبر داد.

سید ابراهیم میرموسوی سخنگو و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند همچنین ضمن تبریک این روز بر لزوم ترویج مهارت سواد رسانه‌ای برای آحاد جامعه تاکید کرد و گفت : سواد رسانه ای نقش انکارناپذیری در تشخیص افراد نسبت به مطالب مفید و غیر مفید و همچنین درست و غلط بودن محتوای رسانه ها دارد.

او ایجاد بستر مناسب برای توسعه این امر را تعامل دو سویه اصحاب رسانه و مسئولین عنوان کرد و افزود: باید بپذیریم با علم جدیدی روبرو هستیم که ضرورت و اهمیت آن در دنیای امروز کمتر از سواد خواندن و نوشتن نیست.

سخنگو و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروندگفت: سازمان منطقه آزاد اروند آمادگی دارد تا برای مصونیت جامعه در برابر فقدان این مهارت و بهره وری موثر از رسانه ها کمک کند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران منطقه توسط معاونین و مدیران این سازمان تجلیل و از نخستین جشنواره مطبوعات اروند رونمایی شد.

انتهای پیام/ د

مراسم تجلیل از خبرنگاران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجلیل رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری دولتی برنا نوشت: یک منبع آگاه بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

بنابر خبری که در پایگاه خبری انصاف‌نیوز منتشر شده، ادعا شده که موعود شمخانی به اتهام دست داشتن در پرونده اختلاس ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی بازداشت شده است.

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند