Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری با اشاره به اینکه ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۲۹۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان در نظر گرفته شده است، گفت: ۱۴۵ میلیارد تومان از آن در مرحله اول تخصیص داده شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، شب گذشته (سه شنبه 15 مرداد) برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما به بررسی آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده کشور اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

بنابراین گزارش مقامات مسئول در حوزه کشوری و استان های سیل زده کشور در این برنامه خبری به ارائه توضیحاتی درباره آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده در سطح کشور و هر یک از استان های درگیر پرداختند.

 

معاون عمرانی استاندار لرستان در بخشی از این برنامه درباره آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان با اشاره به اینکه از هزار و 500 میلیارد تومان خسارت 700 میلیارد مربوط به زیرساخت ها و 800 میلیارد تومان مربوط به باغات و کشاورزی، دام و اراضی زراعی است، گفت: با مساعدت دولت 270 میلیارد تومان تسهیلات و 290 میلیارد تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است که  145 میلیارد تومان از آن در مرحله اول تخصیص داده شد.

 

«گودرز امیری» با بیان اینکه 23 هزار متقاضی شناسایی شده اند که از این تعداد 15 هزار به تائید کمیته شهرستانی رسیده است، گفت: به دلیل فرایند طولانی تاکنون توانسته ایم 3100 پرونده را تائید نهایی کنیم که تمامی به بانک ها معرفی شده اند .

 

وی با بیان اینکه از این تعداد 5 میلیارد تومان به 2300 پرونده پرداخت شده است، گفت: 2310 پرونده نیز انعقاد قرارداد شده است همچنین  1470 پرونده پرداخت بلاعوض تا مبلغ 5.5 میلیارد تومان داشته ایم.

 

معاون عمرانی استاندار لرستان در پایان خاطر نشان کرد: 2500 کیلومتر جاده های استان در سیل آسیب دید که خوشبختانه در همه راهها ارتباط برقرار شده است./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج روز خبرنگار کانون های مساجد خبرگزاری شبستان ازدواج آسان کانون های فرهنگی هنری مساجد ازدواج جوانان خراسان جنوبي روزنامه بارندگی و سیلاب خسارت سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است

عبدالباقی حقانی، سرپرست اداره ملی امتحانات در برنامه تقدیر از بسم‌الله شیوامل برنده مدال لئوناردو شیبر آلمان سخنرانی میکرد گفت: در اثر جنگ‌های پسین بخش‌های آموزشی و تحصیلی کشور بیش‌تر آسیب دیده‌اند.

سرپرست اداره ملی امتحانات گفت: «ما فرصت داریم که یک بار دیگر این افغانستان ویران را به خودکفایی برسانیم.»

عصمت‌الله سجاد رئیس اتحادیه کارکنان و نهادهای صحی افغانستان گفت: «کمک کنیم تا ارائه خدمات هم به دختران و هم به پسران مساعد شود.»

بسم‌الله شیوامل متولد ۱۹۵۴ میلادی است که هم‌اکنون ۶۸ سال عمر دارد او از جمله پزشکان افغانستانی در بخش جراحی است که برای نخستین بار جایزهٔ معتبر "مدال عالی لئوناردو شیبر آلمان" را از سوی جامعه جراحان آلمان کسب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق