Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:50:53 GMT

فضای شهرک های صنعتی در محدوده شهری کاشان مناسب نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۰۹۳۷

فضای شهرک های صنعتی در محدوده شهری کاشان مناسب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ابریشمی راد شامگاه سه شنبه در جمع صاحبان صنایع در محدوده شهری شهرستان کاشان اقتصاد را مبنای توسعه شهری دانست و اظهار داشت: مفهوم اقتصاد در جریان صنعت معنی پیدا می کند و با وجود آنکه کاشان هیچ موقع مرکز حکومت نبوده است اما به دلیل اقتصاد پویا همیشه مورد توجه قرار گرفته است و خیران نیز در رشد و اعتلای این منطقه نقش بسزایی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نام آوران منطقه کاشان با افکار بلند خود زندگی و شهر را رونق بخشیدند، افزود: بزرگانی همچون مرحوم ارباب تفضلی و لاجوردی خدمات بزرگی را به منطقه کاشان ارزانی بخشیدند که در نوع خود ماندگار و جاودان شد به نحوی که یاد و نامشان همچنان بر سر زبان ها جاری است.

«مدیریت مشارکتی» شعار و رویکرد شهرداری کاشان است

شهردار کاشان با بیان اینکه فرش دستباف کاشان نیز در نوع خود به نقش مهمی در تولید ثروت داشته است، ابراز داشت: بازار کاشان مرکز فروش فرش دستباف این منطقه است به نحوی که این مرکز فروش علاوه بر تولید ثروت کارکرد اجتماعی خویش را ایفا کرده و در تقویت مناسبات موجود در جامعه نیز تأثیرگذار بوده است.

وی ضمن تاکید بر «مدیریت مشارکتی» به عنوان شعار و رویکرد عملی شهرداری کاشان گفت: مشارکت صاحبان سرمایه در نظام مدیریت شهری تعیین کننده است؛ به عبارت دیگر شهری پویا است که صاحبان سرمایه در فعالیت های شهری نقش آفرین و فعال باشند و این مهم مستلزم رونق تولید است که متاسفانه در حال حاضر شاهد اقتصادی پویا نیستیم.

وضعیت شهرک های صنعتی محدوده شهری شهرستان کاشان نامناسب است

ابریشمی راد وضعیت شهرک های صنعتی محدوده شهری شهرستان کاشان را نامناسب ارزیابی کرد و افزود: دلیل این وضعیت نه به خاطر ناتوانی بلکه به دلیل افتادن عدم تبادل نظر میان مسئولان این بخش و مسئولان شهری است در حالی که شهرک های صنعتی فضاهای تولید ثروت در منطقه محسوب می شوند.

کد خبر 4686926

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کاشان توسعه شهری بوشهر قزوین گرگان شیراز خطبه های نماز جمعه شهرکرد سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مشهد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی گردشگری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت

محمد حمیدی مقدم، مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی گفت: هنرمندان می‌توانند طرح‌های خود را با راهبرد‌های جدید و موضوعات مختلفی که در سامانه مطرح کردیم ارسال کنند که با توجه به وعده وزیر فرهنگ که در جشنواره حقیقت مطرح کردند، در فضای تولید به لحاظ افزایش بودجه و تعداد تولید شاهد افزایش چشمگیر خواهیم بود.

حمیدی مقدم بیان‌کرد: بعد از جشنواره هفدهم حقیقت نقطه عطفی در میزان ارتباط مستند‌های جدید مرکز با مخاطبان به وجود آمد.

مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی اظهار داشت: ما شاهد یک رشد و افزایش نمایش فیلم‌های مستند در فضای پلتفرمی و هنرتجربه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این روز‌ها فیلم مستند بلندی در پلتفرم‌های مختلف در حال نمایش است و فضایی به وجود آمده است که مستند‌ها به صورت قاطعانه و با حق خودشان به عنوان بخشی از سبد فرهنگی مردم وارد پلتفرم‌ها می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند