Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت عملیات غیر صنعتی و صنایع پتروشیمی واقع در شهرستان بندر ماهشهر، به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار از اهالی رسانه و صاحبانه قلم این شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان بندر ماهشهر، پیش از ظهر امروز سه شنبه ۱۵ مردادماه، شرکت عملیات غیر صنعتی و صنایع پتروشیمی طی مراسمی از  اهالی رسانه در شهرستان ماهشهر تقدیر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی، مدیران روابط عمومی صنایع پتروشیمی و خبرنگاران ماهشهر، بندر امام خمینی، شهر چمران و شهرک طالقانی، گرد هم آمدند تا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره زنده یاد داریوش اصغرزاده پیشکسوت اصحاب رسانه شهرستان بندر ماهشهر، با حضور خانواده آن مرحوم این روز را به برگی از تاریخ پیوست کنند.

مرتضی حیدری چهره بی بدیل و صدای آشنای صدا و سیمای کشور، از دیگر میهمانان ویژه این نشست بود.

آتش زمزم، مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی، در ادامه این نشست ضمن گرامی داشت ۱۷ مرداد، سال روز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار به ایراد سخن پرداخت و گفت: به جان خریدن این حجم از بار مسئولیت، سختی و فشار، استرس و هیجان، دغدغه و مشغله، دردسر و فعالیت با کمترین و ناچیزترین درآمد، تنها یک دلیل واضح و مشخص به نام عشق را به همراه خواهد داشت، عشق به رسالت خبری و خدمت معنوی.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه خبر و رسانه و همچنین تأثیر گذاری آن در جامعه، افزود: عرصه خبر در تمام دنیا تأثیر گذاری های مهم و حائز اهمیتی در کشورها دارد، به همین دلیل است که دولت مردان و صاحبان قدرت، اولین الویت خود را در اختیار گرفتن رسانه ها و در دست داشتن آن ها می دانند.

آتش زمزم در این مراسم از لزوم وحدت و همدلی در میان خبرنگاران و همچنین حفظ ارزش قلم و رسالت خبری، سخن گفت.

در پایان مراسم، شرکت عملیات غیر صنعتی از جانب خود و دیگر صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه با هدایای نقدی و غیر نقدی از خبرنگاران تقدیر و تجلیل کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اصحاب رسانه پتروشیمی خانواده روابط عمومی عشق قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر

فرماندار شهرستان دیر از همکاری خیرین و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم شهرستان دیر خبر داد و گفت: در این راستا واحدهای آموزشی در روستاهای محروم بردخون دیر افتتاح و اجرایی شد. - اخبار استانها -

یونس باربرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرستان دیر، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم صنایع به ویژه شرکت‌ها و مجتمع‌های بزرگ صنعتی توجه به مناطق پیرامونی است، اظهار داشت: در این عرصه شهرستان دیر در جوار منطقه ویژه پارس جنوبی دارای مشکلات مختلفی در زمینه زیرساخت‌های مورد مطالبه مردم است.

وی یکی از مطالبات مهم مردم در نقاط محروم شهرستان دیر را فضاهای آموزشی و ورزشی دانست و بیان کرد: در این حوزه در نشست با خیرین و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی طرح‌های مورد نظر برای اجرا ارائه شده است.

فرماندار دیر با اشاره به ساخت فضاهای آموزشی با همکاری خیرین و صنایع همجوار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: با همکاری خیرین و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم شهرستان دیر واحدهای آموزشی در منطقه بردخون دیر افتتاح شد.

باربرز از افتتاح فضای آموزشی در قالب 2 کلاس درس در روستای سجادیه بخش بردخون با اعتبار 10 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح در راستای افزایش جمعیت دانش‌آموزان و نیاز شدید این منطقه به فضای آموزشی با همکاری شرکت پتروشیمی متانول در شهرستان دیر احداث شده است.

فرماندار دیر تأکید کرد: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، برای ساخت کلاس درس نیازمند همکاری و مشارکت خیرین و شرکت‌های پیرامونی شهرستان دیر هستیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری شرکت پتروشیمی متانول دیر در ساخت این واحدهای آموزشی اضافه کرد: این صنعت نیز یک مدرسه شش کلاسی با اعتبار 150 میلیارد ریال در روستای اولی شمالی شهرستان دیر اجرایی کرده است.

باربرز با اشاره به نیاز مردم محله « خور خندل » دیر به مدرسه تأکید کرد: تفاهم‌نامه احداث مدرسه 12 کلاسی در 2 طبقه توسط شرکت پتروشیمی متانول شهرستان دیر منعقد شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند