Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی‌بندپی (استاندار تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره ساخت‌و سازهای غیرمجاز در منطقه لواسانات گفت: در خصوص بناها و ساختمان‌هایی که ساخته شده، قطع به یقین سازمان بازرسی و قوه قضاییه ورود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: هم جهاد کشاورزی و هم کمیته نظارت و پایش استانداری فعال شده‌اند تا از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز جلوگیری کنند و به جایی نرسیم که مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد برای تخریب شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای تخریب هتل آرینا ۲ میلیارد تومان پول لازم داریم و باید این منابع را تامین کنیم تا ساخت و ساز خلافی را که انجام داده است، تخریب کنیم. البته ما در حال تامین منابع برای تخریب آن هستیم، از اینکه ۳ طبقه این هتل تخریب خواهد شد، شک نکنید.

بندپی تصریح کرد: معتقدم باید شرایطی را فراهم کنیم تا از طریق کاداستری که سازمان ثبت اسناد کشور متعهد به انجام آن شده است و همچنین از طریق تیم نظارت و بازرسی‌مان از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز در هرجایی که منابع شخصی و ملی باشد و قانون تغییر کاربری آن را مجاز ندانسته، جلوگیری کنیم و با تخلفات برخورد قانونی کرده و اعمال قانون کنیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر اکیپ‌های نظارت و ارزیابی فعال شده و مصوبات تغییر کاربری در کمیسیون‌های استانداری نیز در حال بررسی است و به شهرداران تاکید کردیم که هیچگونه تغییر کاربری را نپذیرند، مگر در صورتی که در جهاد کشاورزی سیکل قانونی خود را طی کرده باشد و در غیراینصورت از ساخت‌وساز جلوگیری کنند تا ما با یک اقدام انجام شده مواجه نشویم که بعدا نیاز به حکم قضایی و تخریب داشته باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندار تهران هتل آرینا انوشیروان محسنی بندپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، سیدعلی‌اکبر نصری اظهارکرد: با توجه به گزارش مردمی طی گشت مشترک اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی با اتحادیه نانوایی‌ها موفق به کشف انباری شدیم که حجم زیادی نان در آن ذخیره شده بود.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: پس از مراجعه به محل و با هماهنگی ریاست محترم شعبه ۲ تعزیرات حکومتی حکم ورود به انبار صادر شد.

وی ادامه داد: پس از ورود به انبار حجم قابل توجهی از نان‌های کشف شده به صورت سالم در محل انبار، خشک شده بود و در حال خردشدن و تبدیل برای استفاده دامداری‌ها بود؛ اینکه این این حجم نان از چند نانوایی دریافت می‌شده است مشخص نشده، لذا بررسی‌ها در خصوص نانوایی متخلف ادامه دارد.

نصری گفت: تشکیل پرونده در محل انجام پذیرفت و اموال توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گران‌فروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد و نان را به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کنند که در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی