Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه اندازی این سرا تحولی در پژوهش و آموزش این هنر صنعت ایجاد می کند که در این مسیر به همراهی و مشارکت فعالان مبل و منبت نیاز داریم.

محمدعظیم خدایاری ایجاد این سرا را احصای مسائل و مشکلات و کمک به صنعت مبل و منبت دانست و افزود: در این سرا قرار است به اقدامات آموزشی و پژوهشی در قالب اقدامات رشد و نوآوری، استارت آپ ها و پارک های علم و فناوری بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کار سرای نوآوری فراتر از پژوهشکده مبل و منبت است، ابراز امیدواری کرد: سرای نوآوری مبل و منبت تا پایان شهریور امسال به بهره برداری برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با بیان اینکه در سرای نوآوری بر اساس نیاز سنجی شهرستان برای متقاضیان دوره های آموزشی برگزار می شود ادامه داد: در دیدار ۲ هفته گذشته با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، طبق تصمیم های اتخاذ شده یک تیم تحقیقاتی با حضور جمعی از فعالان صنعت مبل و منبت مطالعه میدانی از این صنعت و بازدید از کارگاه ها و نمایشگاه های سطح شهر انجام شد.

خدایاری با اشاره به تامین مکان و تجهیزات سرای نوآوری توسط دانشگاه آزاد تامین می شود گفت: در این راستا ۳۰۰ موضوع مرتبط با مبل و منبت به اساتید و دانشجویان به عنوان طرح های پژوهشی، تحقیقاتی و پایان نامه ها ارجاع و به این صنعت پرداخته می شود.

وی نبود استانداردهای لازم، کم توجهی به مالکیت معنوی و فراهم سازی زمینه فروش بین المللی در این صنعت را از جمله مشکلات برشمرد و تاکید کرد: در تلاش هستیم در سرای نوآوری مبل و منبت با ارائه طرح ها و ایده های نو برای حل موانع و مشکلات گام برداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر همچنین به افتتاح بزرگترین فروشگاه رفاه غرب کشور در ملایر اشاره و بیان کرد: این فروشگاه طی روزهای آینده با حضور مسئولان کشوری و استانی بهره برداری می شود که ۵۰ میلیارد ریال توسط فروشگاه رفاه سرمایه گذاری شده است.

خدایاری ادامه داد: دانشگاه آزاد واحد ملایر پنج هزار مترمربع زمین در اختیار این فروشگاه قرار داده است که برای ۳۵ تن اشتغال ایجاد شده و قابل توسعه است.

تقاضای چهار رشته دانشگاهی در ارتباط با مبل و منبت

وی جذب رشته های نیاز محور را اولویت های مهم برشمرد و گفت: طی مکاتباتی با وزارت علوم جذب هشت رشته را تقاضا داده ایم که چهار رشته آن مختص صنعت مبل و منبت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با بیان اینکه پیگیر تکمیل رشته های تحصیلات تکمیلی نیز هستیم افزود: جذب رشته های کارشناسی حقوق، کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و سلامت نیز در دست پیگیری است.

خدایاری با اشاره به کاهش بودجه دانشگاه با توجه به کاهش دانشجو اظهار داشت: به دنبال ایجاد منابع درآمدی پایدار برای کسری درآمد دانشگاه هستیم.

وی یادآور شد: در زمینه توانمندی دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه در تلاش برای فعال کردن دوره های جوار دانشگاهی هستیم.

خدایاری توسعه مدارس سما در تمامی مقاطع تحصیلی را اولویتی دیگر عنوان کرد و گفت: با انتقال آموزشکده سما به محل دانشگاه آزاد، در صدد هستیم از این فضا برای راه اندازی هنرستان و توجه به آموزش و پرورش استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر سال ۱۳۶۷ به عنوان نخستین مرکز آموزش عالی در این شهر تاسیس شد و هم اکنون حدود چهار هزار دانشجو و ۷۴ رشته تحصیلی دارد.

۷۵۲۸/۲۰۹۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آموزش و پرورش اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی دوره های آموزشی روانشناسی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد مهدی طهرانچی در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه ۲ در چالوس در مورد افزایش حقوق هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با بیان اینکه دولت امسال افزایش حقوق ۲۰ درصدی برای اعضای هیات علمی در نظر گرفته است، گفت: جلسه شورای معاونین دانشگاه برگزار شد و در حال آماده سازی لایحه‌ای برای هیئت امنا هستیم که ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش حقوق دانشگاه آزاد رقم بخورد.

محمد مهدی طهرانچی افزود: آینده آموزش عالی در گرو توجه به حرکت‌هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می‌دهد و آینده کشور را رقم می‌زند.

او ادامه داد: ۱۲۰ هزار نفر هفته گذشته در رشته ریاضی، شش برابر این تعداد در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته‌ها شرکت کردند که حکایت از ناهنجاری در انتخاب رشته در بین دانش آموزان دارد و اگر این موضوع عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده کشور را به خطر بیندازد.

رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت: دانش آموزان بر اساس دریافت خودشان انتخاب رشته می‌کنند، اما دانشگاهیان باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنند که امروز در این اجلاسیه در حوزه علوم اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و مسائل جدی هم مطرح شد

طهرانچی با بیان اینکه کشور در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته است و هنر و رسانه در این جنگ، نقش جدی را بازی می‌کنند، افزود: جامعه شناسی و مخاطب شناسی در هنر و رسانه جایگاه بسیار مهمی دارد که این موضوع از سوی بیش از ۷۰ جامعه شناس از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در این اجلاسیه پرداخته شد.

در این اجلاسیه مدیران و هیأت‌های علوم اجتماعی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور به مباحثی پیرامون رفتار اجتماعی دانشجویان و دانش آموزان و داوطلبان آموزشی پرداختند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است