Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به قرعه لیگ نوزدهم گفت: اگر برای قهرمانی بخواهیم بجنگیم نباید برای ما تفاوتی داشته باشد که در چه هفته ای برابر چه تیمی قرار می گیریم. فلسفه باید در تمام مسابقات پیروزی باشد.

وی در مورد برگزاری دربی تهران در هفته چهارم افزود: از دید من هر چه زودتر این دیدار حساس برگزار شود بهتر است چرا که تیم ها تا بخواهند در شرایط ایده ال قرار بگیرند بیش از پنج هفته زمان لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر تیم ها تلاش می کنند تا با ارائه یک دیدار خوب شروع خوبی را در لیگ داشته باشند و برای پیروزی به میدان می روند.

پیشکسوت تیم فوتبال در مورد تاثیر مشخص نبودن زمان شروع لیگ روی تیم ها گفت: هر مربی برای تیمش برنامه ریزی می کند وشرایط بدنی تیم ها تا زمان شروع مسابقات باید در فرم ایده آل قرار داشته باشد. این موضوع به طور حتم روی همه تیم ها تاثیر خواهد گذاشت. چرا که برای اماده سازی برای ۹ ماه در مدت کوتاه نمی شود برنامه ریزی کرد و باید زمان شروع مسابقات هر چه زودتر مشخص شود.

درخشان اضافه کرد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و امسال هم می تواند قهرمان شود با این حال مربیان جدیدی در لیگ حضور دارند و امیدوارم امکسال لیگ در سطح بهتری برگزار شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس قرعه کشی لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها

به گزارش “ورزش سه”، فرزند احد قولی‌لاله، هوادار تیم  تراکتور که در بازی قبلی خانگی تراکتور برابر ذوب‌آهن به شکلی تلخ درگذشت،  امروز تماشاگر ویژه بازی تیم تراکتور است.

او که در روزهای گذشته با همدردی مالک و بازیکنان تیم تراکتور در منزل شخصی خود مواجه شده بود، امروز در عکس تیمی بازیکنان هم حضور داشت.

بازیکنان تراکتور در حالی که پیراهن شماره ۱۲ را به او اهدا کردند، او را در عکس تیمی خود نیز جای دادند.

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد