Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@22:07:09 GMT

دوره توجیهی داوری فوتبال ساحلی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۲۴۲۴

دوره توجیهی داوری فوتبال ساحلی آغاز شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم افتتاحیه کلاس دانش افزایی داوری فوتبال ساحلی با حضور هدایت ممبینی- رئیس کمیته داوران، پریا شهریاری - معاون امور جرایی دبیرکل و رئیس کمیته فوتبال ساحلی و 40 داور فعال فوتبال ساحلی ساعت 9 صبح امروز (چهارشنبه 16 مردادماه) به مدرسی بن شعبان در هتل پارسیان کوثر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره آموزشی بن شعبان به آموزش مباحث روز علم داوری فوتبال ساحلی خواهد پرداخت در مورد آمادگی جسمانی داوران مواردی ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، شرکت کنندگان بعدازظهر امروز تست های آمادگی جسمانی خود را زیر نظر مدرس فیفا در زمین ساحلی مرکز ملی فوتبال برگزار خواهند کرد. دوره فوق تا روز یکشنبه 20 مردادماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین فوتبال فیفا کمیته داوران معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت

ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری مهریز ضمن اعلام آمادگی مهریز برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: شهرستان مهریز با توجه به این که ورزشکاران بسیار خوبی در حوزه فوتبال ساحلی دارد، آماده تیم داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

احمد آخوندی امروز، ۷ اردیبهشت در نشست به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: به دنبال مذاکرات صورت گرفته، امتیاز تیم صدر شیمی به مهریز انتقال یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی، امسال این باشگاه در مسابقات فوتبال ساحلی حضور پیدا کند.

آخوندی با اشاره به اولین مسابقه این تیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز، گفت: امروز نمایندگان فدراسیون بازدیدی از مجموعه ورزشی خواهند داشت و نواقص رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهریز خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزش‌های مزیت‌دار شهرستان تحت عنوان یک باشگاه صاحب نام در مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت پیدا کنند و شاهد پیشرفت ورزش مهریز در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی