Web Analytics Made Easy - Statcounter

تظاهرات در شهرهای لاهور و پیشاور پاکستان در اعتراض به تصمیم دولت هند درباره کشمیر/ رویترز آزاد کردن 4 بچه خوک آبی در دریای شمالی آلمان/ EPA دریاچه ژنو در سوییس/ خبرگزاری فرانسه مجسمه "فرشته چاقو" ساخته شده از 100 هزار چاقوی دورانداخته شده در "میدلزبورو" بریتانیا/ گتی ایمجز سیل در دهلی‌نو/ رویترز برداشت گلابی‌های تیغ دار در مزرعه‌ای در روستای "نیلین" در فلسطین/ رویترز گردشگران در حال عکس گرفتن از مسجد جامع "بیت الرحمان" در آچه اندونزی/ خبرگزاری فرانسه دادگاه "الکسی کوزنتسف" وزیر دارایی سابق روسیه به اتهام اختلاس 11 میلیارد روبلی(139 میلیون یورویی)/ مسکو/ ایتارتاس کار گذاشتن حصارهای امنیتی در منطقه جامو (کشمیر)/ آسوشیتدپرس عبور یک مرد فلسطینی از حصار امنیتی و مرزی اسراییل در منطقه "هبرون" در کرانه باختری فلسطین/ EPA بارگشت آوارگان جنگی سوری به خانه‌های خود در استان ادلب/ خبرگزاری فرانسه مراسم تشییع پیکر عضو 22 ساله خانواده معروف کندی / ماساچوست آمریکا/ رویترز رقابت تیم نیروی دریایی ایران (تفنگداران دریایی ارتش ایران) در بازی‌های ارتش‌های جهان در روسیه/ رویترز واکسیناسیون "ابولا" در جمهوری دموکراتیک کنگو/ رویترز ادامه اعتراضات بر ضد چین در هنگ‌کنگ/ رویترز مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از محاکمه کشیش آرژانتینی تا معبد شائولین در چین

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • سفر یک وزیر کره شمالی به ایران