Web Analytics Made Easy - Statcounter

  سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری 448 هزار ساعت تدریس رایگان برای دانش‌آموزان لازم‌التوجه و شرکت بیش از 9 هزار معلم در این طرح (خیرین آموزشی) خبر داد.
 
علی‌حسن فردبابلی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: امسال بیش از 9 هزار معلم در طرح خیرین آموزشی شرکت کردند و بیش از 448 هزار ساعت، آموزش رایگان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعداد ساعات‌ تدریس نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
 
وی افزود: طرح خیرین آموزشی طرحی است که در آن معلمان مازاد بر ساعت تدریس، به صورت رایگان برای دانش‌آموزان لازم‌التوجه کلاس برگزار می‌کنند. این طرح در بیش از دو هزار آموزشگاه در سطح استان برگزار شد.
 
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان ادامه داد: هدف از برگزاری این طرح، ارتقای کیفیت آموزشی و کمک به دانش آموزان لازم‌التوجه و تقویت بنیه علمی آن‌ها است.
 
فردبابلی ادامه داد: طرح خیرین آموزشی برای حدود 140 هزار دانش‌آموز در سطح استان برگزار شد. این طرح چند سال متوالی است که اجرا می‌شود.
 
وی بیان کرد: همچنین براساس سند تحول بنیادین، طرح خیرین آموزشی برای مناطق محروم، روستاها، حاشیه شهرها، دانش آموزان مناطق دوزبانه و دانش آموزان با نیازهای ویژه اجرا می‌شود.
 
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: از اهداف اصلی این طرح می‌توان به کاهش افت تحصیلی، تکرار پایه، پیشگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان و افزایش کیفیت آموزش اشاره کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان افت تحصیلی دانش آموز دانش آموزان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.

نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.

در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش آموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنند و معلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش آموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • دوران حفظ دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • دوران حفظ کردن دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد