Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:39:34 GMT

استقلال در حال مذاکره با هافبک سابق یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۳۳۸۸

استقلال در حال مذاکره با هافبک سابق یوونتوس

پس از جدایی آیاندا پاتوسی از استقلال، این باشگاه هنوز به جذب هافبک بازیساز نشده و همچنان در جستجوی یک بازیکن خلاق است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از چندین گزینه مثل پوچارلی ، حالا شایعه شده است که کریستین پاسکواتو، هافبک ۳۰ ساله ایتالیایی گزینه آندره آ استراماچونی جهت تقویت خط هافبک استقلال است. پاسکواتو پس از اتمام قراردادش با لژیا ورشوی لهستان در ماه گذشته، بازیکن آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی سران استقلال برای جذب او نیازی به پرداخت رضایت‌نامه‌ای نخواهند داشت و برای نهایی کردن انتقال، فقط باید دستمزد پاسکواتو را تامین کنند. کریستین پاسکواتو که یک هافبک هجومی و مهاجم کاذب است، در آکادمی باشگاه یوونتوس پرورش یافته و یک بازی برای تیم اصلی بیانکونری نیز انجام داده است.

پاسکواتو همچنین در تیم‌های پسکارا، امپولی، بولونیا، تورینو و سامارای روسیه به میدان رفته و طی دو سال گذشته برای تیم لژیا ورشوی لهستان به میدان رفت. به نوشته طرفداری پاسکواتو همچنین یک بار بازی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است. پاسکواتو در تمام ۳۳۳ بازی دوران حرفه‌ای خود، ۶۰ گل و ۵۲ پاس گل به ثبت رسانده و قیمت او در ترنسفر مارکت، ۵۰۰ هزار یورو است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استقلال تابناک ورزشی عباس بابایی مناسک حج شیخ زکزاکی سامانه رصد قیمت کراسنویارسک بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی در بازی با تراکتور روز سختی را پشت سر گذاشت و در مقابل مهدی هاشم‌نژاد و محمد نادری مقاومت خوبی داشت و بدون اشتباه در طول نود دقیقه برای استقلال بازی کرد.

دوندگی بالای او در زمین باعث شده بود تا هم در حملات استقلال حضور داشته باشد و همچنین در خط دفاع به اصطلاح فوتبالی‌ها پشت نخورد و فضای خالی پشت سرش ایجاد نشود.

هاشم‌نژاد و نادری با قدرت حمل توپ بالایی که دارند به خوبی در انتقال توپ و کارهای ترکیبی ایفای نقش می‌کنند و با همکاری خوبی که دارند در خلق موقعیت موفق عمل می‌کنند، اضافه شدن ریکاردو آلوز به سمت چپ تراکتور مثلث قدرتمندی را در تشکیل دادند.

در طول جریان مسابقه فول‌بک‌های استقلال نزدیک به هافبک‌های دفاعی در میانه میدان پرس را شروع می‌کنند و تیم حریف را تحت فشار قرار می‌دادند، علاوه بر این موضوع با حضور ایمان سلیمی در سمت راست دفاع سه نفره باعث می‌شد تا حردانی علاوه بر پوشش فضای نزدیک خط نزدیک هافبک‌های دفاعی هم حضور داشته باشد تا برتری عددی در خط هافبک هم برای استقلال همراه شود.

حردانی پس از مصدومیت کوین یامگا به خوبی جای خالی او را پر کرد و فرصت حضور در تیم ملی را هم پیدا کرد و با عملکردی که در سمت راست داشته فرصت حضور بیشتر را برای ابولفضل جلالی در حملات فراهم کرده، او پوشش خوبی در خط دفاعی ایجاد می‌‌کند و بالانس دفاعی در تیم استقلال ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند