Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مرم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی ژنتیک توسط جهاد دانشگاهی در گناباد احساس می شود.
حمید بنایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا – منطقه خراسان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال 59 تشکیل و به این سازمان مأموریت داده شده که علاوه بر انجام کارهای تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی، خدمات درمانی و تشخیصی را نیز به مردم ارائه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: مجتمع پزشکی و پیراپزشکی جهاد دانشگاهی گناباد به عنوان مجهزترین مرکز در جنوب خراسان رضوی، از رفت و آمد مردم برای انجام برخی آزمایشات به مرکز استان جلوگیری نموده و لذا ما خواستار تشکیل چارت سازمانی این مرکز هستیم.
 نماینده مرم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «ضرورت راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی ژنتیک توسط جهاد دانشگاهی در گناباد احساس می شود»، تصریح کرد: با راه اندازی این مرکز مردم تمامی شهرهای جنوب استان خراسان رضوی و شمال استان خراسان جنوبی از این مهم بهره‌مند خواهند شد.
بنایی گفت: جهاددانشگاهی تاکنون در گناباد منشاء خدمات شایسته‌ای شده و همه عزم خود را برای کیفی بخشی به خدمات در جنوب استان خراسان‌ رضوی به کار بسته است.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان خراسان رضوی حضرت امام خمینی خراسان جنوبی ژنتیک مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل احمدی در دیدار با مهدی حسین‌پور معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران و مدیرکل استاندار استان کردستان اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد صادرات و واردات از مرز باشماق مریوان، نیازمند آزمایشگاه استاندارد برای کنترل کیفی کالاها و مشتقات نفتی است.

وی گفت: هم‌اکنون استاندارد در مرز باشماق نماینده‌ای به منظور کنترل کالا دارد و هنوز آزمایشگاه رسمی و ثابتی در این مرز وجود ندارد.

وی ایجاد یک مرکز نمونه‌برداری ثابت استاندارد را در مرز باشماق لازم دانست و افزود: باتوجه به حجم زیاد صادارات و واردات کالا در مرز باشماق کنترل بر صادرات کالا در این مرز ضروری است.

احمدی تأکید کرد: در همراهی و حمایت از اداره‌کل استاندارد استان کردستان برای تقویت نظام تحولی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران نیز در این دیدار گفت: بدون تردید توفیق سازمان ملی استاندارد ایران پس از ۲۶ سال در اعتبار سنجی به کالای ایرانی و عرضه آن به ۱۱۰ کشور جهان نشان از حاکمیت مدیریت جهادی با رویکرد انقلابی و مردمی ریاست سازمان ملی استاندارد ایران است.

مهدی حسین‌پور از حمایت و پشتیبانی در اتمام پروژه ساختمان صادرات و واردات استاندارد استان کردستان در مرز باشماق از فرماندار شهرستان مریوان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097972

دیگر خبرها

  • آموزش‌های جهاددانشگاهی «اشتغال محور» است
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت