Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه ۹ کنکور سراسری ریاضی فیزیک ۹۸ با اشاره به اینکه برای موفقیت در کنکور فضای مجازی را کامل کنار گذاشتم، گفت: دست پدر و مادرم را می‌بوسم که همه شرایط را برای من فراهم کردند. ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

مهران منتظر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه امسال توانسته رتبه 9 رشته ریاضی فیزیک را کسب کند اظهار داشت: واقعا از اینکه توانستم به این رتبه دست پیدا کنم خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نتیجه چندین سال زحمتش را گرفته اظهار داشت: سال آخر خیلی زحمت کشیدم و ساعات مختلف روز را به مطالعه می‌گذراندم و تمام تلاش خود را به کار بستم که بتوانم به رتبه خوبی دست پیدا کنم.

رتبه 9 کنکور رشته ریاضی فیزیک خاطرنشان کرد: برای این منظور با دقت و تلاش بسیار مطالعه کردم و هرآنچه که توانستم تمرکز خود را بر مباحث درسی قرار دادم.

منتظر با تشکر از خانواده خود گفت: دست پدر و مادرم را می‌بوسم که تمام شرایط را برای درس خواندن من محیا کردند و سعی کردند که فضای منزل به گونه‌ای باشد که من بتوانم درس را به خوبی بخوانم.

داوطلبان کنکور پس از دریافت نتیجه اولیه چه کنند؟نکات کلیدی انتخاب رشته کنکور/شرایط پذیرش دانشگاه‌ها براساس معدلانتخاب رشته کنکور سراسری در بوشهر رایگان انجام می‌شود

وی برای اینکه بتوانم به این نتیجه دست پیدا کنم، قید تفریحاتم را در سال آخر زدم و با تمام توان درس خواندم ادامه داد: همچنین در ایامی که برای کنکور درس می‌خواندم، از فضای مجازی دور شدم تا وقتم کامل صرف درس شود.

رتبه 9 کنکور سراسری ریاضی فیزیک ادامه داد: افرادی که می‌خواهند در کنکورهای پیش رو شرکت کنند اگر از فضای مجازی دور شوند، پشتکار داشته باشند و به خدا ایمان داشته باشند، قطعا می‌توانند موفق شوند.

انتهای پیام/ ز

R41376/P/S6,76/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان