Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@21:36:37 GMT

رتبه دوم کنکور ریاضی را بهتر بشناسیم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۲۱۶۲

رتبه دوم کنکور ریاضی را بهتر بشناسیم

«محمد صادق مجیدی یزدی» رتبه دوم کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی رشته کامپیوتر صنعتی شریف را انتخاب می کند.

«محمد صادق مجیدی یزدی» متولد ۱۳۷۶ از تهران موفق به کسب رتبه دوم رشته علوم ریاضی و فنی در کنکور سراسری سال 1398 شده است. او در مدرسه ماندگار «البرز» درس خوانده است. صبح ها از محدوده 30 متری جی جنوب غرب تهران به مرکز شهرمحدوده پل کالج که با احتساب ترافیک حدود یکساعت در راه بود، می آمد اما به دلیل کیفیت مدرسه سختی را به جان می خرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سختی هایی که به جان خرید، نتیجه بخش شد و او اکنون رتبه دوم علوم ریاضی و فنی را آورده است و می تواند در بهترین دانشگاه های ایران تحصیل کند. محمد صادق به دلیل استعدادی که دارد در رشته تخصصی مکعب روبیک نیز در کشور مقام آور است.

 

با مجیدی یزدی پدر در رابطه با دلایل موفقیت محمد صادق گفتگو کردیم که او استعداد و اعتقادات دینی را از دلایل اصلی قبولی فرزندش می داند.

 

در همین رابطه پدر این رتبه برتر کنکور به خبرنگار شبستان می گوید: پسرم ازکودکی عاشق کتاب خواندن بودن به طوری که بنده کلافه می شدم، درست است من و مادرش به دلیل سطح سوادی که داشتیم تاثیرگذار بودیم اما او خود کتاب خواندن را انتخاب کرد.

 

مجیدی یزدی بیان می کند: ما یک خانواده مذهبی هستیم، نمازمان قضا نمی شود. صبح ها که برای نماز صبح بیدار می شدم، پسرم هم بیدار می شد و نماز می خواند و می دیدم پس از نماز صبح به سراغ درس خواندن می رود. شب ها قرآن می خواند، مطمئنن هستم همین مسایل دینی و معنویی در رتبه آوری پسرم تاثیر داشته است. همیشه به پسرم می گویم که من و مادرت پشتوانه تو هستیم اما یک دست هم پشتیبان تو است که دیده نمی شود و آن دست خداوند است که از پشتیبانی من و مادرت هم قویتر است.

 

او بیان کرد: ما هیچ فشاری به پسرم برای درس خواندن نیاوردیم، فقط فضای خانه ما پر از آرامش بود که همسرم نقش زیادی در به وجود آوردن این فضا داشته است.

 

این پدر رتبه دوم گروه علوم آزمایشی ریاضی و فیزیک تصریح می کند: همیشه به پسرم گفته ام هدف را نشانه بگیرد و به حاشیه ها نگاه نکند. توصیه کردم اگر می خواهد درس بخواند هدفش بهترین دانشگاه ها و بالاترین سطح باشد، در غیر اینصورت به سمت مهارت آموزی رود.

 

وی بیان می کند: پسرم روزی به صورت میانگین 10 ساعت درس می خواند و تحصیل کرده مدرسه ماندگار البرز است. هیچ کلاس بیرون از مدرسه شرکت نکرد، فقط در برنامه های ویژه مدرسه حضور داشت.

 

مجیدی یزدی تصریح می کند: پسرم رشته کامپیوتر صنعتی شریف را انتخاب می کند. امیدوارم مسئولان به این نخبه ها که با سعی و تلاش خود ژن خوب شده اند توجه کنند در غیراینصورت این نخبگان به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند.

 

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج روز خبرنگار خبرگزاری شبستان ازدواج جوانان ازدواج آسان کانون های مساجد سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س خراسان جنوبي شیراز رتبه های برتر کنکور کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید مکتب آوینی را بشناسیم

دریافت 69 MB کد خبر 6093001

دیگر خبرها

  • پشتوانه‌ عملیات وعده صادق، جامعه علمی ما بود
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • ماجراهای نوه آیت‌الله مدرس، معلم انشاء احمد مسجدجامعی
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • باید مکتب آوینی را بشناسیم
  • صحرایی: غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است