Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش ملک زاده مدیر مسئول ماهنامه پند کدخدا در آستارا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هرگز از سهمیه کاغذ برای انتشار نشریه برخوردار نبوده ام و امسال به علت گرانی کاغذ، امکان انتشار به موقع نشریه را ندارم و هر چند ماه یکبار، بعد از تامین کاغذ منتشر می کنم.

وی ادامه داد: تغییر ذائقه مطالعه مردم از نشریه به صفحات مجازی، امری نامبارک و زمینه ساز بروز مشکلات جسمی و کم تحرکی است و از مسئولان امر انتظار می رود با تامین کاغذ و کاستن قیمت آن، رونق را به نشریات باز گردانند تا ذائقه مطالعه مردم نیز اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرامرز دریابیان مدیر مسئول ماهنامه پیام آستارا نیز گفت: دخل و خرج نشریه همخوانی ندارد و به علت گرانی کاغذ، قادر به تهیه آن و انتشار به موقع ماهنامه خود نیستم و نشریه من نیز هر چند ماه یکبار به سختی منتشر می شود.

پیمان ناصری زارع مدیر مسئول ماهنامه آفتاب آستارا هم از گریبانگیر بودن با مشکلات یاد شده خبر داد و را از احتمال تعطیلی کامل برخی نشریات در صورت ادامه این روند، ابراز نگرانی کرد.

شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا نیز با اشاره به مجوز انتشار داشتن حدود ۹ هفته نامه، دو هفته نامه و ماهنامه در این شهرستان، از فعالیت سه نشریه و تعطیلی نسبی بقیه نشریات خبر داد.

وی گفت: با وجود اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با پرداخت یارانه از مطبوعات حمایت می کند، متاسفانه دشواری تامین کاغذ موجب رکود فعالیت نشریات در آستارا شده است و با انعکاس این مشکل به مسئولان بالادست، برای رفع آن تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: تعدد روزنامه نگاران و خبرنگاران در آستارا از نکات مثبت و ارزشمند این شهرستان است و با توجه به مرزی بودن آستارا، خبرهای منتشره بازتاب استانی، ملی و منطقه ای دارد و اصحاب رسانه باید از ارج و منزلت ویژه برخوردار باشند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و دفترهای خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، صدا و سیما، خبرنگاران خبرگزاری های مطرح و نشریات محلی و استانی در آن فعالیت می کنند.

۷۱۲۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اصحاب رسانه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرانی مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد

با اینکه طبق لیست اعلام شده از سوى فدراسیون کشتى قرار بود حسن یزدانى از امروز در اردوى تیم ملى بعد از شش ماه غیبت به دلیل عمل جراحى کتف حاضر شود، این اتفاق به اردوى بعدى موکول شد.

طبق اعلام فدراسیون حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد و قرار است در خردادماه در تورنمنت ارمنستان محک بخورد.

منبع: ورزش سه

tags # حسن یزدانی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو