Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه نیویورک پست، «کلاوینو داسیلوا» ۴۲ساله که سرکرده یک گروه خلافکار برزیلی بوده و به اتهام قاچاق مواد مخدر و مشارکت در قتل به ۷۳ سال زندان محکوم شده بود، روز یکشنبه 4 اوت (13 مرداد) با تغییر چهره و لباس به شکل دخترش سعی داشت از زندان فرار کند که استرس و عصبی بودن بیش از حد باعث شد تا توسط ماموران شناسایی و مجددا دستگیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات زندان ویدئویی از وی منتشر کردند که نشان می دهد دا سیلوا به آرامی در حال درآوردن لباس ها و ماسک سیلیکونی دخترانه و همچنین معرفی خود است.

روز سه شنبه مقامات رسمی این زندان با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که با جسد حلق آویز شده داسیلوا دربخش فوق امنیتی زندان رو به رو شدند؛ گفته می شود وی خود را با ملحفه تخت دار زده است اما تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

مرگ داسلیوا یکی دیگر از موضوعات شرم آور برای مقامات قضایی برزیل است، این زندان به شلوغی و بی امنیتی معروف است و داسیلوا جدیدترین مورد خودکشی در این زندان است.

هفته گذشته دست‌ کم ۵۷ تن به دنبال درگیری‌های خونین میان زندانیان در ایالت "پارا" این کشور جان باختند؛ مقامات زندان ادعا کرده‌اند که این شورش که نوعی تسویه حساب میان دو باند خلافکار حاضر در زندان محسوب می ‌شده، از قبل برنامه‌ ریزی شده بود با این حال پیش از آن هیچ اطلاعاتی مبنی بر احتمال وقوع آن در دست نبوده است.

ماه مه میلادی نیز در جریان شورش در یک زندان در ایالت "آمازوناس" این کشور دست ‌کم ۵۵ زندانی کشته شدند. پیشتر نیز شورش ها در این زندان ۱۵۰ کشته برجای گذاشت.

افزایش خشونت‌ در زندان‌های برزیل به یک چالش بزرگ امنیتی در این کشور تبدیل شده است که رئیس جمهوری جدید برزیل با آن مواجه است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل

مقامات محلی برزیل اعلام کردند حادثه آتش‌سوزی در ساختمان هتلی که از آن به عنوان پناهگاه موقت بی‌خانمان‌ها استفاده می‌شد، جان دست ۱۰ نفر را گرفت.

به گزارش ایسنا، این حادثه صبح امروز (جمعه) به وقت محلی در ساختمانی سه طبقه در شهر «پورتو آلگره» که پیش‌تر هتل بود اما اخیرا به عنوان محلی برای اسکان بی‌خانمان‌ها استفاده می‌شد، رخ داده است.

مقامات اورژانس فوت ۱۰ نفر را تایید کرده و گفته‌اند که این ساختمان بدون مجوز قانونی مورد استفاده قرار گرفته بود.

به گزارش یاهو نیوز، چندین مصدوم نجات یافته و به بیمارستان منتقل شده‌اند اما تعداد دقیق آنها ذکر نشده است. همچنین در گزارش رسانه‌های محلی تعداد مجروحان ۱۱ نفر اعلام شده که حال برخی از آنها وخیم است.

حدود سه ساعت نیز طول کشیده است تا آتش نشانان حریق را مهار کنند.

تحقیقات روی جزئیات حادثه و علت اصلی وقوع حریق آغاز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل