Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:44:48 GMT

تجلیل از قهرمان المپیک ۲۰۱۲ در استانداری مازندران

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۴۵۹۰

تجلیل از قهرمان المپیک ۲۰۱۲ در استانداری مازندران

هیئت کشتی مازندران از تجلیل اداره کل ورزش این استان از کمیل قاسمی به زودی در استانداری مازندران خبر داد. ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چندی پیش با توجه به مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ آرتور تایمازوف ازبکستانی، کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد که طلای المپیک 2012 لندن به کمیل قاسمی از ایران خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه پیش از آن نیز دوپینگ داوید مودزامانشویلی گرجستانی نیز مثبت شده بود، قاسمی که در لندن به مدال برنز رسید، مدال طلا را از آن خود کرد چراکه او بازنده آرتور تایمازوف بود و بلال ماخوف دیگر دارنده مدال برنز المپیک 2012 نیز که به کشتی‌گیر گرجستانی باخته بود، مدال نقره را از آن خود کرد.

در حالیکه چندی پیش فدراسیون کشتی در خانه کشتی از کمیل قاسمی به خاطر تبدیل شدن مدال برنز المپیکش به طلا، از او تجلیل کرد، مازندرانی‌ها نیز طی مراسمی از قهرمان المپیک قدردانی خواهند کرد.

به گفته اصغر ثمربخش، وی طی صحبتی که با مجید حسین‌زادگان استاندار مازندران داشته، به زودی در محل استانداری از این قهرمان که با یک طلا و یک نقره المپیک پرافتخارترین سنگین‌وزن تاریخ کشتی ایران در المپیک‌ها محسوب می‌شود، تجلیل خواهد شد.

تجلیل از کمیل قاسمی پس از طلایی‌شدن در المپیک لندن

 

انتهای پیام/ 

 

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی کشتی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی ایران کشتی کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع به دليل عفونت از ناحیه چشم چند روزی از تمرینات دور بوده است.

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، با توجه به این عفونت چشمی، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را انجام دهد و بازگشت صد درصدی زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری تحت درمان پزشکان است.

اميرحسين زارع كه شانس اصلى كسب مدال طلا در سنگين وزن براى تيم ملى كشتى آزاد ايران در المپيک به حساب می‌آید، با این دردسر عجیب فعلا از تمرینات دور خواهد بود و این‌ موضوع در فاصله کمتر از سه ماه تا المپیک نمی‌تواند خبر خوبی برای ورزش کشور باشد.

دیگر خبرها

  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند