Web Analytics Made Easy - Statcounter

گران‌ترین مدافع جهان، وارث پیراهن فردیناند شد.

طرفداری- خرید جدید منچستر یونایتد، هری مگوایر از در این تیم شماره پنج را بر تن خواهد کرد.

به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد، هری مگوایر که خرید رسمی او از لستر سیتی و انتقالش به منچستر یونایتد روز دوشنبه اعلام شد، در لستر سیتی شماره 15 را بر تن می‌کرد، اما حالا در اولدترافورد با شماره 5 به میدان خواهد رفت، شماره‌ای که در لستر سیتی در اختیار کاپیتان وس مورگان بود و به همین علت او نمی‌توانست این شماره را برتن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش‌تر شماره مگوایر در هال سیتی و شفیلد یونایتد نیز 5 بود و در تیم ملی انگلیس نیز او شماره 6 را بر تن می‌کند. این مدافع 26 ساله، ممکن است در اولین بازی منچستر یونایتد در لیگ برتر مقابل چلسی، روز یکشنبه به میدان برود. پیش از این، آخرین کسی که شماره 5 یونایتد را برتن کرده بود، مارکوس روخو بود، اما او فصل گذشته برای یکسان‌سازی شماره خود در تیم ملی آرژانتین و منچستر یونایتد، شماره 16 را انتخاب کرد، شماره‌ای که پیش از آن در اختیار مایکل کریک بود. 

از دیگر افرادی که شماره 5 یونایتد را بر تن کرده‌اند، می‌توان به ریو فردیناند، لوران بلان، رونی یانسن و لی شارپ اشاره کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد

یونایتد در خانه برابر برنلی نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک برسد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از منچستریونایتد در خانه برابر برنلی به تساوی یک بر یک رسید.

آنتونی تنها گل یونایتد را در این دیدار وارد دروازه برنلی کرد.

تابلو نتایج

فولام یک - کریستال پالاس یک

نیوکاسل ۵- شفیلدیونایتد یک

ولورهمپتون ۲- لوتون یک

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت