Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@15:09:43 GMT

خودروهای کشاورزی پلاک گذاری شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۵۳۴۷

خودروهای کشاورزی پلاک گذاری شدند

همدان - رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با تلاش نهادهای مرتبط و وزرات جهاد کشاورزی ۲۴۱ هزار دستگاه خودروی کشاورزی پلاک‌گذاری شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کامبیز عباسی شامگاه پنج شنبه در مراسم آغاز فعالیت شانزدهمین نمایشگاه ملی کشاورزی و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات در همدان افزود: با پلاک‌گذاری شدن ماشین‌های کشاورزی کارت سوخت به این ماشین‌ها اختصاص یافت و کارتها از طریق سامانه بانکی شارژ سوخت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه  هدف دولت مکانیزه شدن مزارع کشاورزی است، اظهار کرد: تاکنون دولت ۸ هزار و ۲۰۰ میلیاردتومان برای مکانیزه شدن امور مزارع اختصاص داده است.

 عباسی افزود: به همه محدودیت‌ها و تحریم سالانه در کشور ۳ هزار دستگاه بذرکار تولید می‌شود و ۹۵ درصد دستگاه های برداشت گندم و جو کشور هم تولید داخل است.

 رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با یادآوری اینکه ۲۷۰ شرکت عرضه کننده ماشین‌های کشاورزی در کشور داریم، گفت: نمایشگاه همدان از برترین نمایشگاه‌ها کشاورزی کشور است و  همیشه بهترین دستاورد های حوزه کشاورزی کشور در این نمایشگاه ارایه شده است.

 عباسی اظهار کرد: انتظار داریم که از شرکت‌های تولید کننده ماشین‌های کشاروزی با اختصاص سالانه ۳۰۰ میلیون دلار حمایت شود و دولت این بخش از کشاورزی را جزئی از نهاده‌های کشاورزی بداند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جهاد کشاورزی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید کریم حسینی با تذکر به وزارت نیرو به جهت قطع برق صنایع و چاه‌های کشاورزی در فصل گرما که ضرر‌های اقتصادی فراوانی به دنبال دارد، گفت: در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم به وزارت نیرو این دولت ساخت نیروگاه‌ها به منظور تامین برق کشور گوشزد شد چراکه طی دهه گذشته کمتر به این موضوع توجه شده بود، لذا عدم توسعه نیروگاه‌ها تهدیدی برای صنعت کشاورزی و صنایع به شمار می‌آید.   وی افزود: تامین برق صنایع فولادی و حتی محدودیت‌های پیرامون برق این کارخانجات تاثیر بسیار منفی در تولید داشته و ارزش‌افزوده را به شدت کاهش می‌دهد هرچند طبق قانون صنایع می‌تواند با احداث نیروگاه برق مورد نیاز خود را تامین کنند، اما بخش خصوصی نیاز به حمایت بیشتری جهت به نتیجه رساندن چنین پروژه عظیمی دارد.   نماینده اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه وزارت نیرو باید با افزایش تولید برق محدودیت برق صنایع در تابستان را کاهش دهد، گفت: در شرایط فعلی راحت‌ترین استراتژی و راهبرد برای مدیریت برق، صرفا قطع آن است چراکه راهکار‌های دیگر زحمت بسیاری دارند.

دیگر خبرها

  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت