Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@22:54:12 GMT

مرگ 61 نفراز عابران پیاده در سه ماهه اول امسال

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۱۷۳۹

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی عباسی مجموع آمار تلفات حوادث رانندگی در سه ماه امسال را   163 اعلام کرد و افزود: 37 درصد کل تلفات حوادث رانندگی سه ماه امسال عابرین پیاده بودند.

این مقام اجرایی استان بیشرین علت فوت عابرین را ضربه به سر و شکستگیهای متعدد دانست و اظهار داشت: بیشترین گروه سنی عابرانی که در حوادث رانندگی کشته می شوند، افراد بالای 61 سال با 39 درصد و کمترین سنین 10 به پایین با 5 درصد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرداد ماه با 28 اردیبهشت با 18 و فروردین با 15 مورد به ترتیب بیشترین ماهی بود که  فوتی در آن به ثبت رسید.

عباسی ضمن بیان اینکه بالاترین آمار فوتی های عابران پیاده در شهرستان‌های ساری و آمل هر کدام با 10 و نوشهر با 9  مورد رخ داد ، افزود:72 درصد وسیله درگیر با عابرین سواری روی داده است .که بیشترین آمار در سواری را پراید با 10 مورد ثبت شده است.

دکتر عباسی با اشاره به محل فوت عابران پیاده گفت:  از تلفات عابران پیاده در مسیرهای برون شهری  و روستایی هستند که این موضوع رعایت قوانین مربوط به عابران پیاده از جمله توجه به چراغ راهنما،‌ عبور از خط کشی عابر پیاده و پل های عابر را دو چندان می کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پزشک فوت امسال ساری پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید

رئیس کل بانک مرکزی با اعلام کاهش نرخ رشد نقدینگی به ۲۳ درصد در ماه فروردین گفت: بر اساس این گزارش نرخ رشد پول که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا شانزدهم فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا فرزین امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است.

وی افزود: براساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا شانزدهم فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

رئیس کل بانک مرکزی عنوان کرد: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است، همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

کد خبر 750925

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی