Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:04:20 GMT

مراسم پر فیض دعای عرفه در مصلی تهران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۶۰۷۰

مراسم پر فیض دعای عرفه در مصلی تهران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم دعای عرفه در مصلای امام خمینی(ره)، در جوار پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس و با حضور خانواده‌های معظم شهدای منا، یک‌شنبه ۲۰ مرداد برابر با نهم ذی‌الحجه از ساعت۱۶ در شبستان اصلی مصلی برگزار می‌شود. همچنین درهای مصلای امام خمینی(ره) برای زیارت و وداع با شهدای گمنام، از ساعت ۱۴ به روی مشتاقان و خانواده‌های تهرانی باز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و مناجات امام حسین(ع) در روز عرفه توسط حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان قرائت می‌شود. حاج امیر عباسی مداح اهل‌بیت(ع) نیز در این مراسم به مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

به گفته مدیر امور مراسم‌ مصلی، شهروندان می‌توانند برای عبور و مرور از ورودی‌ شماره ۱۹ در بزرگراه رسالت، ورودی‌های شماره ۷، ۱۲ و ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی شماره ۴ در خیابان شهید بهشتی، استفاده کنند. همچنین ورودی‌های شماره ۴،  ۷ و ۱۵ برای تردد و پارکینگ خودروهای شخصی درنظر گرفته شده است. با توجه به قرارگیری ۲ ایستگاه مترو مصلی و شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی، بهترین راه برای دسترسی به مصلای امام خمینی(ره) استفاده از مترو می‌باشد.  

کد خبر 4687276

منبع: مهر

کلیدواژه: مصلی تهران دعای عرفه علیرضا پناهیان سهروردی فعالیت های قرآنی علوم انسانی معرفی کتاب کنفرانس بین المللی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی قرآن آیت الله جوادی آملی طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی فلسفه دانشگاه مذاهب اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • مطهری امام
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد