Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به همت گروه فرهنگی هنری سِدنا، نمایشگاه گروهی خوشنویسی و نقاشی‌خط با عنوان «خُم غدیر» با نمایشگاه‌گردانی محمد بخشی‌زاده روز پنجشنبه ۱۷ مردادماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه فانوس گشایش خواهد یافت.

فاطمه آتشکار، مرجان اسفندی میلاجردی، نعیمه امینی، رضا باقیان یزد، محمد بخشی‌زاده، سایه بهادری، فاطمه تاجیک، زهرا سادات حائری، سپیده حسنی، نساء حلاج نیشابور، مرضیه حیدرپور، معصومه حیدرپور، راضیه خدارحمی، مهوش خسروی، شهرزاد خوش آبی، لیلا ذوقی، محمد رفیعی، اعظم شفیع‌پور، زهرا شفیعی، عهدیه شکرزاده، پریسا عباسی، محبوبه علوی خصال، زهرا علی‌زاده، امین غلامی، زهرا کاظمی‌زاده، سمیه کهن‌زاده، زینب مرادی، امید مراوندی، حسن مهربانی، زهره نوبخت و شیرین نوشیروان هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه آثارشان به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایشگاه تا تاریخ ۳۰ مردادماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان جهت بازدید می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ به نشانی (جمعه‌ها و تعطیلات رسمی گالری تعطیل می‌باشد) به نشانی تهران، میدان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی، فرهنگسرای رازی، گالری فانوس مراجعه کنند.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات شهید کاظمی با بیش از ۶۰ عنوان کتاب جدید در سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

این انتشارات، از بین بیش از ۷۰۰ عنوان کتابی که تا به حال روانه بازار نشر کرده است، حدود ۵۰۰ عنوان کتاب را با خود به نمایشگاه می‌آورد که بیش از ۶۰ عنوان از آن، جزو آثار جدید به حساب می‌آیند.

کتاب «در فاصله دو بوسه» اثر غلامعلی حداد عادل، «اُم علاء» به قلم سمیه خردمند، «پلاسما» نوشته فاطمه شایان پویا، جلد ۶ تا ۹ مجموعه «تبار انحراف» اثر حجت الاسلام مهدی طائب، جلد دوم مجموعه «ماجرای علامه و انقلاب» نوشته رضا اکبری آهنگر و وحید خضاب، «دورت بگردم» اثر فائضه غفارحدادی، «گرای باقر» به قلم امیرحسین انبارداران، «تصویری دربند» به قلم مونس عبدی زاده و چند اثر دیگر، از جمله آثاری هستند که برای اولین بار در نمایشگاه کتاب از آنها رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6089749 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود