Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@02:56:52 GMT

حکم مرگ قاتل امام جمعه کازرون مهر تایید خورد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۷۰۴۰

حکم مرگ قاتل امام جمعه کازرون مهر تایید خورد

عامل قتل امام جمعه کازرون که با حکم دادگاه به قصاص محکوم شده بود با تأیید حکمش در دیوان‌عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.


این جنایت سحرگاه روز هشتم خرداد‌ماه امسال اتفاق افتاد. حجت‌الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون درحالی‌که همراه همسرش از مراسم احیا به خانه برمی‌گشت توسط مردی به نام حمیدرضا با سلاح سرد به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهد نشان می‌داد متهم براساس یک برنامه از پیش طراحی شده دست به این جنایت زده و قبل از این جنایت نیز او در یک مراسم تعزیه برای قتل امام جمعه اقدام کرده بود تا اینکه در شب ۲۳‌ماه مبارک رمضان توانست نقشه‌اش را عملی کند. به‌دنبال این جنایت، متهم دستگیر شد و به قتل امام جمعه اعتراف کرد؛ به همین دلیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس فرستاده شد.

---


متهم در جلسه محاکمه بار دیگر به جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و جزئیات بیشتری از آن را توضیح داد. با پایان دفاعیات متهم هیأت قضایی وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. دیروز با گذشت بیش از 2‌ماه از این حادثه، سیدعبدالنبی نجیبی، معاون قضایی دادگستری استان فارس از تأیید حکم قصاص قاتل امام جمعه کازرون خبر داد و به فارس گفت: به پرونده شهید خرسند در زمان کوتاهی رسیدگی شد و حکم قصاص قاتل در دیوان‌عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت و اجرای آن در دستور کار قرار دارد. براساس این گزارش، با تأیید این حکم در دیوان‌عالی کشور قاتل در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت و قرار است این حکم به‌زودی اجرا شود./ همشهری

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر