Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، قاسم محمدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، 16 مردادماه با حضور در این خبرگزاری در آستانه روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران وظیفه حساس و مهمی در انتشار اخبار شفاف، منصفانه و مستند دارند، این مسئولیت در شرایط امروز که با جنگ نرم دشمن دست و پنجه نرم می‌کنیم، سنگین‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تولید محتوای بیشتر در حوزه دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری همواره در سخنرانی‌هایشان موضوع دفاع مقدس را مورد تاکید قرار دادند و از همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان انتظار دارند که به این ارزش‌ها توجه کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان امروز آرمان‌ها و آرزوهای شهدا محقق شده است، یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات مقابل دشمن ایستادیم و گویی جنگ جهانی کوچکی بود که آمریکا قصد داشت نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند اما توانستیم از مرحله حساس و بحرانی عبور کنیم و کشور را به نقطه مطلوب برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس هم انعکاس دلاوری رزمندگان به عهده خبرنگاران بود، تصریح کرد: رسانه‌های ارزشی حساسیت ویژه‌ای در نگارش اخبار دارند تا به نفع کسی قلم نزنند و حقی باطل نشود.

محمدی ادامه داد: رسانه‌ها باید ضمن پرداختن به مسائل روز، روشنگری قشرهای مختلف را در دستور کار قرار دهند و به افزایش بصیرت مردم برای مقابله با هجمه‌های دشمنان کمک کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد، بیان کرد: امسال هم بیش از ۴۰ عنوان کتاب رونمایی می‌شود و ۸۰ درصد نویسندگان را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان خبرگزاری قرآن خبرنگار حفظ آثار دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم