Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@10:51:48 GMT

نانوایی‌های آذربایجان‌شرقی پایش می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۸۵۳۳

نانوایی‌های آذربایجان‌شرقی پایش می‌شوند

غلامعلی راستی روز چهارشنبه در نشست مشترک رؤسای ادارات صمت شهرستان ها با نمایندگان اتحادیه نانوایان، ادارات غله و بهداشت ضمن اعلام حمایت از مصرف کنندگان واقعی آرد در جهت تأمین نان مورد نیاز مردم، از اختصاص سهمیه براساس میزان تولید به واحدهای صنفی خبر داد.

وی با تبیین اهمیت و ضرورت اجرای طرح پایش بر عدم اختصاص سهمیه برای واحدهای تعطیل و کاهش سهمیه مازاد برمصرف واحدهای نانوایی در استان تأکید کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستی ادامه داد: راستی آزمایی اطلاعات موجود در سامانه اداره غله با اجرای طرح پایش واحدهای نانوایی امکان پذیرخواهد شد و نتایج حاصله به بهبود برنامه های توزیع و تخصیص آرد استان و تسهیل تأمین معیشت مردم منجر خواهد شد.

وی افزود: هرگونه مسئولیت واحدهای صنفی براساس قانون نظام صنفی برعهده صاحبان پروانه های کسب است و با واگذاری و یا انتقال حق بهره برداری از واحد صنفی تخلفات احتمالی از تعهد صاحب پروانه کسب نسبت به رعایت قانون کم نخواهد کرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم با تأکید بر اهمیت اجرای طرح پایش واحدهای نانوایی، به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و تضییع حقوق مردم و حیف و میل آرد تخصیصی و بهسازی واحدهای نانوایی، تعامل و همکاری بین بخشی دستگاه های مسوول در اجرای هر چه بهتر این طرح را خواستار شد .

اسماعیل عطاپور به ضرورت تقویت و بهسازی نانوایی ها و فرهنگ سازی در زمینه رعایت قوانین نظام صنفی بویژه مسائل سلامت محور و بهداشت عمومی نانوایی ها تاکید کرد و افزود: اطلاعات موجود در سامانه اداره غله ملاک ارزیابی واحدهای نانوایی خواهد بود.

وی اظهارداشت: واحدهایی که آرد یارانه ای، نیمه یارانه ای و سایر مصارف را دریافت می کنند طی یک ماه آینده با همکاری اتحادیه مربوطه و ادارات غله و بهداشت استان از لحاظ اخذ مجوزهای قانونی و اعتبارسنجی پروانه های کسب، میزان مصرف آرد در جهت تأمین و تولید نان، قبوض آب، برق و گاز و نکات بهداشتی ، نظارت، بازرسی و ارزیابی می شوند .

3071

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آذربایجان شرقی بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت حقوق حمایت از مصرف کنندگان گاز قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی