Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

 

جان نباشد جز خبر در آزمون               هر که را افزون خبر جانش فزون

عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، در هنگامه‌ای که رسانه به یکی از ارکان قدرت نرم در نظام جهانی بدل شده است، به واقع عرصه خطر و مرارت است. قدم گذاشتن در این عرصه خطیر و حساس، جرات و جسارتی می‌طلبد که جز از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد برنمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میدان کارزار، خبرنگار دلسوز و بیدار، چون پیش‌قراولی است که به قصد روشن‌گری، راه را برای اعتلای جامعه باز می‌کند و وادی معرفت را فراروی دیدگان انسان‌ها قرار می‌دهد.

 

روز خبرنگار، یادآور شهیدانی است که در عرصه نبرد حق و باطل، خطرنگاری را به جان خریدند و خون پاک خود را چونان پرچم افتخاری بر سردر عمارت بلند رسانه و مطبوعات به اهتزاز درآوردند. روح و جان خود را به یاد شهیدان رسانه، بویژه شهید محمود صارمی عطرآگین می‌کنیم و به روان پاک همه خبرنگاران متعهد و دلسوز ایران عزیز درود می‌فرستیم.

 

بر خود وظیفه می‌دانم که این روز ارجمند را به خبرنگاران متعهد و تلاش‌گر استان که به‌حق، چشم و گوش و بازوی توانمند جامعه هستند، تبریک عرض کنم. توفیق و سربلندی، قرین تلاش و تعهد شما باد.

 

مدیریت استان آذربایجان شرقی خود را مرهون همراهی و حمایت‌های توأم با نقد منصفانه و دلسوزانه اصحاب رسانه و مطبوعات می‌داند و با تمام توان و اختیار، برای ارتقای جایگاه حرفه‌ای تلاش‌گران عرصه آگاهی و دانایی، می‌کوشد. بار دیگر از زحمات شما فرهیختگان قدردانی می‌کنم.

 

محمدرضا پورمحمدی

استاندار آذربایجان شرقی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اصحاب رسانه پورمحمدی رسانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • توضیحات استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی در تهران
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی