Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر کاوه ستوده با اشاره به وضعیت بازیکن اهل مالی تیم فوتبال استقلال گفت: مصدومیت ایشان در این مقطع از ناحیه همسترینگ ران و به صورت جزئی است. او هم اکنون در حال سپری کردن مراحل درمانی خود در کلینیک دکتر نوروزی(استقلال) است و به زودی به تمرینات اضافه خواهد شد.

دکتر ستوده درباره تست پزشکی دیاباته در هنگام عقد قرارداد با او تاکید کرد: این بازیکن در تمامی تست های پزشکی قانونی و مورد نظر باشگاه شرکت کرد و توانست با موفقیت و بر اساس استاندارهای ایفمارک و کادر پزشکی استقلال تست های خود را با موفقیت به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان همچنین از سوی مشاوران فوق تخصصی معاون پزشکی باشگاه نیز مورد معاینه قرار گرفت و نتیجه این تست ها به شکلی بود که اوهیچ منعی برای عقد قرارداد نداشت.

او در پایان صحبت های خود اضافه کرد: امیدوارم با مشخص شدن وضعیت این بازیکن و توضیحات ارائه شده، کمتر شاهد گمانه زنی ها درباره این بازیکن باشیم.

کد خبر 4687489

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران شیخ دیاباته تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی گابریل کالدرون والیبال آندره استراماچونی فوتسال وزارت ورزش و جوانان تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم