Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@14:18:34 GMT

حذف قبوض کاغذی در ۳ منطقه کشور عملیاتی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۸۹۱۶

حذف قبوض کاغذی در ۳ منطقه کشور عملیاتی شد

معاون دفتر برنامه‌ریزی توزیع شرکت توانیر با اشاره به اینکه اولویت حذف قبوض کاغذی حداکثر تا اول مهرماه است گفت: در این راستا شرکت‌های منطقه ۳ در این حوزه از بقیه مناطق جلوتر است و ۳ شرکت از ۶ شرکت این منطقه، قبوض کاغذی را کلاً حذف کرده‌اند. ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند، کامران داوودی در حاشیه دومین جلسه هماهنگی شرکت‌های توزیع برق منطقه 3 کشور اظهار داشت: برگزاری جلسات منطقه‌ای یکی از رویکردهای جدید معاونت توزیع است که کشور را از منظر جغرافیایی به 5 منطقه تقسیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از تقسیم شرکت‌های منطقه ای این است که شرکت‌هایی که مسائل و موضوعات آنان شبیه به یکدیگر است را در یک حوزه بررسی کنیم تا در مدل‌های ارزیابی که به صورت سیستماتیک انجام می‌شود رقابت سازنده‌ای ایجاد شود و این رقابت در منطقه باعث شود که شرکت‌های قوی شرکت‌های ضعیف را یاری کنند.

معاون دفتر برنامه‌ریزی توزیع شرکت توانیر با بیان اینکه در فاز نهایی هدف ما این است که مدل منطقه‌ای و مدل ارزیابی منطقه‌ای را به فرآیند روزمره و مالی شرکت‌ها وصل کنیم گفت: 95 درصد مصوبات جلسه اول اجرایی شد و در دومین جلسه هم مصوبات جلسه اول پیگیری شد و هم مصوبات جدیدی لحاظ شده است.

طرح ملی حذف قبوض کاغذی برق در استان سمنان اجرا می‌شودرونمایی از طرح ملی "قبض سبز"/ حذف قبوض کاغذی برق در کشور کلید خوردتجهیز 200 هزار مشترک برق تهران به کنتور هوشمند تا پایان سال/حذف قبوض کاغذی برق از ابتدای مهر

داوودی تصریح کرد: در پیک بار 98 بخش توزیع عملکرد بسیار خوب و درخشانی داشته و این عملکرد به مدد کنترهای هوشمند فهام که قابل مدیریت و قرائت از راه دور هستند میسر شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال بحث پایش عملکرد شرکت‌های توزیع در مدیریت بار را داشتیم و اقدام بسیار خوبی که یکی از خروجی‌های طرح منطقه‌ای است بحث تامین کالا و تجهیزات مناطق عملیاتی پنج گانه در قالب قراردادهای جدیدی است که یک شرکت به نیابت از شرکت‌های منطقه به صورت عمده خرید می‌کند و انتظار ما این است که به قیمت بهتری این کالاها را خریداری و در اختیار شرکت‌ها قرار دهیم.

معاون دفتر برنامه‌ریزی توزیع شرکت توانیر یادآور شد: حسن این  اقدام این است که هم قیمت تمام شده پروژه‌ها را در قالب این مدل کم می‌کنیم و هم بسیاری از کارهای اصلی و زیرساختی ما که در چندسال گذشته به دلیل فشارهای اقتصادی که بر روی صنعت برق بوده است و محدودیت منابع مالی و نقدینگی انجام نداده‌ایم را امسال در قالب مدل‌های منطقه‌ای انجام دهیم.

داوودی با اشاره به اینکه اولویت ما در این جلسه بحث پیگیری حذف قبوض کاغذی است که بازه زمانی که برای آن تعریف کردیم اول مهرماه است اظهار داشت: در این راستا شرکت‌های  منطقه 3 در این حوزه از بقیه مناطق جلوتر است.

وی با اشاره به اینکه 3 شرکت از 6 شرکت این منطقه، قبوض کاغذی را کلا حذف کرده‌اند افزود: اقداماتی در سطح ملی و توانیر برای یک سری هماهنگی و جلوگیری از کارهای پراکنده انجام می‌شود.

معاون دفتر برنامه‌ریزی توزیع شرکت توانیر اپ ملی و استفاده از سرشماره‌های ملی برای ارسال پیامک را جزو مصوبات این جلسه عنوان کرد و گفت: یکی از مصوبات خوب جلسه امروز این بود که در قالب این مدل‌ها بتوانیم به نوعی مصارف سرمایه‌ای مصوب امسال را تامین اعتبار کنیم.

داوودی بیان کرد: چیزی که برای این منطقه ابلاغ و در دستور کار می ‌اشد این است که در فاز اول کابل خود نگه دار در حجم بالا برای این منطقه تهیه  شود چون یکی از اولویت‌های ما در این منطقه بحث تبدیل شبکه مسی به کابل خود نگهدار است که هم معضلات و مشکلات بهره‌برداری را کم می‌کند و هم در جاهایی که از نظر اجتماعی مشکل داریم تعویض سیم به کابل مشکلات را کم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مصوبات امروز این است که بتوانیم از ظرفیت اجناسی که در انبارهای این منطقه است در قالب مدل‌های مالی استفاده کنیم.

دومین جلسه هماهنگی شرکت‌های توزیع برق منطقه 3 با حضور رخشانی مهر معاون  هماهنگی توزیع شرکت توانیر، مدیران عامل و معاونان استانهای هرمزگان، جنوب کرمان، شمال کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک ازپخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت در سطح منطقه دو اراک در یک هفته اخیر خبر داد.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: عملیات مکانیزه و پخش دستی روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه برای بهبود و ارتقا سطح کیفی وضعیت معابر در دستور کار قرار دارد.

وی بااشاره به اینکه با مناسب شدن وضعیت آب و هوا توزیع آسفالت در سطح منطقه در حال انجام است افزود: عملیات مکانیزه و پخش دستی روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه برای بهبود و ارتقا سطح کیفی وضعیت معابر در دستور کار قرار دارد.

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک تصریح کرد: در همین راستا روکش کامل آسفالت کوچه لطیفی در خیابان جنت با توزیع ۵۰ تن و لکه گیری کوچه های شمس و نیک روش صورت گرفت.

عسگری اضافه کرد: همچنین بهسازی و لکه گیری روکش آسفالت ورودی شهرک گردو از سمت کمربندی جنوبی با هدف بهبود وضعیت معابر، ایمن سازی و جلب رضایتمندی شهروندان انجام شد.

وی در خصوص سایر فعالیت های اخیر صورت گرفته در سطح منطقه دو اراک گفت: تسطیح، شن ریزی و اجرای ۶۰ تن آسفالت در پیاده رو جنب رستوران شمس العماره همچنین بن بست آفتاب در کوچه نهضت یک واقع در خیابان دکتر شریعتی، عملیاتی شد.

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک ادامه داد: در راستای تعریض خروجی شهرک گردو به سمت کمربندی جنوبی، ۸۰ متر طول جدول گذاری مجدد، برش آسفالت، پاکسازی و جمع آوری نخاله های آن برای اجرای آسفالت انجام شد.

عسگری اظهارکرد: به درخواست شهروندان، برای تسهیل تردد خودروها تعریض کانال عرضی ورودی کوچه مهری واقع در خیابان شهید شیرودی آن انجام شد.

وی افزود: همچنین تعمیر جداول و تعویض دال های بتنی شکسته میدان دارایی تکمیل شده است.

کد خبر 749447

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • برگزاری میز تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد