Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@00:05:35 GMT

مشاوره تحصیلی رایگان به قبول شدگان کنکور سراسری

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۸۹۸۶

مشاوره تحصیلی رایگان به قبول شدگان کنکور سراسری

رییس بنیاد نخبگان هرمزگان گفت: دانش آموزانی که بر اساس اعلام نتایج در کنکور سراسری قبول شده اند می توانند طبق تاریخ های ذکر شده، روز پنجشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۶ و روز جمعه ساعت۱۰ تا ۱۳ در بنیاد نخبگان استانحضور داشته باشند.

وحید عامری سیاهویی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به فرصت اندک انتخاب رشته دانش آموختگان کنکور سراسری، همایش دو روزه با حضور ۴۰ نفر از نخبگان برگزیده بهترین دانشگاه های کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: هدف از برپایی این کارگاه آموزشی برای نخستین بار، رفع نگرانی قبول شدگان کنکور و خانواده هایشان، آشنایی و انتخاب صحیح افزون بر ۳۵ رشته تحصیلی می باشد.

عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان بیان داشت: انتخاب رشته مناسب با توانایی‌ و استعدادهای فردی دانش‌آموزان، یکی از موارد مهم در تعیین آینده شغلی آن ها است که می‌تواند آینده سازان را به فردی توانمند در جامعه تبدیل کند.

رییس بنیاد نخبگان هرمزگان اظهار کرد: برای حفظ آرامش و شرایط روحی دانش آموزانی که در کنکور سراسری قبول شده اند، روان شناس ومشاورانی نیز در این کارگاه حضور دارند.

عامری سیاهویی اضافه کرد: خانواده ها هم تاثیر زیادی در حق انتخاب رشته بر اساس علاقه فرزندان خود دارند و باید به اعتماد به آنان اجازه دهند با مشاوره تحصیلی مناسب برای آینده خود تصمیم بگیرند.

این مقام مسوول تصریح کرد: خانواده ها همچنین باید به این موضوع توجه داشته باشند که پرداخت هزینه های زیاد به دلالان آزاد مستلزم انتخاب و راهنمایی صحیح برای آینده فرزندان آنان نیست.

 ۶۰۴۸/۹۹۴۴


 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف جامعه خانواده دانش آموزان عضو هیات علمی دانشگاه کنکور قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌عضو شورای انقلاب فرهنگی کشور گفت : تاثیر سوابق تحصیلی حاصل از دروس نهایی دانش آموزان در آزمون سراسری سال بعد ، با ده درصد افزایش به شصت درصد خواهد رسید.

سید جلال موسوی خطیر در حاشیه بازدید از حوزه آزمون سراسری گروه تجربی در دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی ساری با بیان اینکه شورای انقلاب فرهنگی در صدد حذف آزمون چهار گزینه ای و تشریحی نمودن آزمون سراسری در سالهای آینده است ،نخستین اقدام برای این منظور را افزایش تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در نمرات نهایی اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه شواهد نشان دهنده این است که برگزاری دو نوبت آزمون سراسری در سال آمادگی داوطلبان را بیشتر میکند و از استرس آنها می کاهد افزود : یکی از راهبردهای موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی ، بیشتر کردن تعداد نوبت های برگزاری آزمون سراسری تا حذف برگزاری کنکور به شکل سنتی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد : با هوشمند کردن آزمون های سراسری ، امنیت آزمون بیشتر و از تقلب کاسته می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده