Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@01:09:06 GMT

اشتغال 45 هزار نفر در دستگاه‌های ملی و استانی البرز

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۹۱۵۹

اشتغال 45 هزار نفر در دستگاه‌های ملی و استانی البرز

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز از اشتغال سه هزار و 730 کارمند در 24 دستگاه اجرایی استان خبر داد و گفت: امسال 245 میلیارد تومان برای پرداخت دستمزد، مزایا و سایر هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، زهرا عربشاهی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز چهارشنبه 16 مرداد برگزار شد با بیان اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی و خبرنگار هم عامل اصلی این رکن است گفت: خبرنگاران با جسارت، تخصص و شجاعت می‌توانند این نقش را به خوبی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربشاهی در ادامه با اشاره به وضیت استان البرز در حوزه بودجه و اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی خاطرنشان کرد: سال 97 نسبت به سال 96 اعتبارات عمرانی به نسبت کل کشور رشد بیشتری داشت و 15 درصد رشد کرد در حالی که رشد کشوری 11 درصد بود.

وی افزود: کل اعتبارات استان در سال 97 حدود  361 میلیارد تومان بود، این رقم برای امسال 416 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز در ادامه با اشاره به حضور دستگاه‌های متعدد ملی در استان البرز خاطرنشان کرد: به طور کلی تعداد حقوق بگیران دستگاه‌های ملی و استانی در البرز به 45 هزار نفر می‌رسد؛ از این تعداد سه هزار و 730 نفر کارمند و حقوق‌بگیر 24 دستگاه استانی هستند که هزینه‌های دستمزد، مزایا و ... آنها حدود 217 میلیارد تومان شد.

وی خاطرنشان کرد: برای حقوق و مزایای حقوق‌بگیران 24 دستگاه استان هم 245 میلیارد تومان ابلاغ شده است.

عربشاهی در ادامه بر ضرورت صرفه‌جویی اقتصادی با توجه به شرایط کشور تأکید و اعلام کرد: با توجه به شرایط موجود، دستگاه‌های اجرایی مشکلات هزینه‌ای دارند و این صرفه‌جویی باید در عمل پیگیری شود.

وی افزود: دولت هم در اصلاحیه بودجه 98 کاهش 68 هزار میلیارد تومانی را در بودجه امسال در نظر گرفته و البته تلاش بر این بوده تا اعتبارات هزینه‌ای محقق شود.

این مسئول ادامه داد: در بخش عمرانی با مشکلات بیشتری مواجه هستیم و تلاش می‌کنیم تا امور را تا حد ممکن پیش ببریم، به طور کلی شرایط سختی وجود دارد و همه دستگاه‌ها باید صرفه‌جویی را مد نظر قرار دهند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف دستگاه های اجرایی دستمزد زهرا سازمان مدیریت و برنامه ریزی صرفه جویی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌ای برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد، تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص سایر اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند، سال گذشته در استان ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر موفق به دریافت وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند