Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 صفا صبوری دیلمی عصر امروز در حاشیه دیدارش با خبرنگاران با اشاره به آغاز نهضت آسفالت معابر در شهر تهران گفت: ما در دوره مدیریت شهری جدید به دنبال پروژه های بزرگ نبودیم و رویکردمان را نسبت به حوزه عمرانی تغییر دادیم و دیدید که در این دو سال به دروغ می گفتند که کارهای عمرانی خوابیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که از اسفند ماه سال گذشته سه کارخانه آسفالت با حداکثر ظرفیت فعال شد و تا پایان سال یک میلیون تن آسفالت در معابر شهر تهران روکش خواهد شد،  افزود: تنها در سه ماهه فروردین تا خرداد ۱۶ هزار پیام در حوزه آسفالت در سامانه ۱۳۷ شهرداری درج شده است . با فعال شدن نهضت آسفالت پایتخت به شدت تماس‌های مردمی کاهش یافته است چرا که مردم می‌بینند که ما این روزها دغدغه تعویض آسفالت داریم.

 وی با بیان اینکه در گذشته آسفالت های تراشیده شده معابر را در گود آبعلی رها می کردند اما از از آنها خواسته ایم که تراشه‌های آسفالت را جدا کرده و دوباره بازیافت کنند گفت: این روزها دوران بی پولی شهرداری تهران است و سعی می کنیم روش های مختلف صرفه جویی را انجام دهیم به گونه‌ای که پروژه گیشا ۵۴.۶ میلیارد تومان ارزانتر شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه تاکنون ۳۴۰ هزار تن آسفالت در معابر شهر تهران پاشیده شده است گفت تا پایان سال جاری میزان آسفالت معابر را به یک میلیون تومان می رسانیم و این در حالی است که تاکنون ۳۷ هزار نقطه تهران لکه گیری شده است و همه این نقاط به سامانه پایش آسفالت منتقل شده است.

صبوری دیلمی با اشاره به ایجاد پارکینگ در حاشیه سینمای پردیس ملت گفت: چندی پیش خبر ناراحت‌کننده‌ای از دعوای یکی از شهروندان بر سر جای پارک در این منطقه شنیدم و به همین دلیل، ما عزم مان را جذب کردیم که این مشکل را حل کنیم و بر همین اساس یک زمین ۱۰ هزار متری که دقیقا زیر پل نیایش را شناسایی کردیک که به محل دپوی نخاله تبدیل شده بود و توانستیم با تخلیه زباله های زیر این پل ۱۰ هزار فضای پارک ایجاد کنیم.

 وی با بیان اینکه سعی داریم در پروژه‌های شهری خلاقیت را اضافه کنیم ، گفت: پروژه استادمعین متوقف شده بود و زمانی که ما برای احیای این پروژه سرکشی کردیم علف های هرز این پروژه به بیش از ۲ متر رسیده بود اما حالا کارشناسان ماه درصدد طراحی پلازای ۶۰۰۰ متری بر روی پروژه استاد معین هستند.
انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شهرداری تهران پل گیشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر