Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش‌وجوانان لرستان با بیان اینکه زمین چمن شهر معمولان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ما به‌دنبال این هستیم که زیرساخت‌های ورزشی شهرستان پلدختر که در جریان سیلاب آسیب دید را بازسازی کنیم. ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، سیدعلی کریمی امروز در همایشی که به‌مناسبت هفته ازدواج در سالن اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی برگزار شد با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: ما به‌دنبال این هستیم که زیرساخت‌های ورزشی شهرستان پلدختر را که در جریان سیلاب آسیب دیدند ترمیم و بازسازی کنیم، به مردم قول می‌دهیم این زیرساخت‌ها را بهتر از گذشته بازسازی کرده و در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با حمایت‌های نماینده پلدختر توانستیم اعتبارات خوبی در سطح وزارت‌خانه برای مجموعه‌های ورزشی آسیب‌دیده بگیریم، افزود: سالن ورزشی آسیب‌دیده از سیلاب بازسازی و آماده است تا مردم بتوانند استفاده کنند.

سرپرست اداره کل ورزش‌وجوانان لرستان با بیان اینکه حجم میزان خسارات سیلاب بسیار بالا بوده، عنوان کرد: در تلاش هستیم استخر و مجموعه ورزشی شهید سرمالیان را بازسازی کنیم و در اختیار مردم قرار بدهیم.

بسیج سازندگی در شهرستان‌های خراسان رضوی زیرساخت ورزشی احداث می‌کندسرانه ورزش لرستان کمتر از 70سانتی‌متر است؛ امکانات ورزشی افزایش یابد48 پروژه آموزشی، تربیتی و ورزشی در لرستان اجرا می‌شود

وی بیان کرد: در شهر معمولان کمبود فضاهای ورزشی را داشتیم که با همکاری مسئولان زمین چمن این شهر در حال آماده‌سازی‌ست، در هفته دولت شاهد بهره‌برداری پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان پلدختر خواهیم بود.

کریمی با بیان اینکه زمین چمن سراب حمام در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در هفته ازدواج برنامه‌های خوبی از جمله کارگاه‌های مختلف پیش از ازدواج در سطح استان لرستان برگزار شده‌است.

سرپرست اداره کل ورزش‌وجوانان لرستان خاطرنشان کرد: در جشنواره هفته ازدواج 150بسته لوازم‌خانگی آشپزخانه با همکاری اداره کل ورزش‌وجوانان به زوج‌های جوان اهدا شد.

کریمی اظهار داشت: سه خانه جوان در سطح استان لرستان وجود دارد که یکی از آنها در شهر پلدختر است، به‌دنبال این هستیم که خانه جوان را در همه شهرهای این استان احداث کنیم.

انتهای پیام / ع

R41450/P1494/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز