Web Analytics Made Easy - Statcounter

«یوسف الحاضری» سخنگوی وزارت بهداشت یمن روز چهارشنبه بیانیه‌ای را در خصوص خسارت‌های جانی ناشی از محاصره فرودگاه بین‌المللی صنعاء منتشر کرده است.

اخبار بین الملل_ به گزارش پایگاه خبری انصارالله، در این بیانیه آمده که بیش از 42 هزار مجروح و بیمار یمنی به دلیل اقدام ائتلاف سعودی در محاصره و بستن فرودگاه بین‎المللی صنعاء طی سه سال اخیر، جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت یمن تاکید کرد که در حال حاضر بیش از 350 هزار بیمار(سرطانی، کلیوی، قلب و...) برای درمان و معالجه نیاز به سفر به خارج از کشور را دارند و این به جزء تعداد کودکان یمنی و زنان و مردانی است که به دلیل حملات هوایی ائتلاف سعودی طی 53 ماه گذشته مجروح شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت یمن در بیانیه خود بسته شدن فرودگاه صنعاء طی سه سال اخیر را محکوم کرد و عربستان و همپیمان آن را مسئول تبعات این محاصره خواند.

در این بیانیه از سازمان ملل و نهادهای بین‎المللی خواسته شده که سکوت خود در قبال این تراژدی فاجعه‎آمیز را که به فوت هزاران نفر از شهروندان یمنی منجر شده، بکشنند و با انجام تحرکات جدی و صدور بیانیه‎های محکومیت‌آمیز علیه متجاوزان، برای رفع محاصره فرودگاه مذکور اقدام کنند.

ائتلاف سعودی اکنون پنج سال است که وارد جنگ با یمن شده است و طی این مدت هزاران نفر از مردم این کشور را کشته و زخمی کرده است.

ائتلاف متجاوز حدود دو سال از آغاز جنگ اقدام به محاصره فرودگاه مهم صنعاء کرده تا بیماران یمنی نتوانند در خارج از یمن مداوا شوند و یا اینکه کمک‎های بشردوستانه شامل دارو و غذا به راحتی وارد شمال یمن شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت بهداشت فرودگاه یمن قلب درمان کودکان زنان عربستان دارو فرودگاه فوت وزارت بهداشت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ الئا، فعال سیاسی و دانشجوی دانشگاه سوربن پاریس پایتخت فرانسه در گفتگو با خبرنگار شبکه تلویزیونی ب. اف. ام گفت: ما داخل دانشگاه حبس شده بودیم. دو ساعت بعد از برپایی چادرها، ده‌ها تن از نیرو‌های امنیتی وارد دانشگاه شدند، ما را محاصره کردند و کتک زدند. آنها دانشجویانی را که در چادر‌ها نشسته بودند، با خشونت بیرون آوردند و روی زمین کشیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیوستن دانشجویان سوربون به جنبش جهانی اعتراض به نسل کشی در غزه

حزب «فرانسه تسلیم ناپذیر» در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به نام «تسلیم ناپذیری» تصاویری از جنبش اعتراضی دانشجویان دانشگاه سوربن منتشر کرد و نوشت: سوربن به جنبش گسترده دانشجویانی پیوست که در جهان علیه نسل کشی کنونی در غزه به پا خاسته اند. بعد از دانشگاه کلمبیا، سیانس پوُ و صد‌ها دانشگاه دیگر در فرانسه و دنیا، دانشگاه سوربن به جنبش همبستگی دانشجویان با مردم فلسطین و توقف نسل کشی در غزه پیوست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید