Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:57:02 GMT

میز خدمت مردم یاری در بندرعباس تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۲۳۴۳

میز خدمت مردم یاری در بندرعباس تشکیل شد

با حضور فرمانده سپاه استان، نماینده دستگاه های اداری شهرستان وعموم مردم، میز خدمت مردم یاری در محله آیت­الله غفاری بندرعباس تشکیل شد. ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، شامگاه چهارشنبه ساکنین محله آیت الله غفاری بندرعباس با حضور در محل مسجد صاحب الزمان(عج) با نماینده های ادارات شهرستان دیدار چهره به چهره داشتند و بیانگر مشکلات شان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح و راه اندازی کارگاه دوزندگی با ظرفیت فعالیت و اشتغال زایی 300 نفر به صورت مستقیم  در سه شیفت کاری و همچنین افتتاح مزون لباس عروس  و داماد با هدف ازدواج آسان جوانان از اقدامات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این محله است.

شناسایی و پیگیری مشکلات مردم شمال شهر بیرجند در میز خدمت مسئولانمیز خدمت تمامی ادارات ‌در مصلی‌های نمازجمعه استان ایلام راه‌اندازی می‌شودرئیس سازمان بسیج کارمندان: میز خدمت به مردم در دستگاه‌های اجرایی کیفی‌سازی شود

گفتنی است طرح های مردم یاری با همکاری فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، ائمه جماعت مساجد، ناحیه مقاومت شهرستان و سپاه استانی با همراهی مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان به صرت هفتگی به صورت پایلوت در 200 محله ازشهرهای استان هرمزگان اجرایی شده است.

انتهای پیام/ ع

R7559/P1494/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: طرح ضربتی مقابله با قاچاق کالا و سوخت با هدف جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، در سطح حوزه شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی که با مشارکت و همکاری میدانی مأموران پلیس امنیت اقتصادی، مأموران پایگاه اطلاعاتی، یگان امداد، پاسگاه انتظامی خونسرخ، پاسگاه انتظامی گچین و عوامل کلانتری ۱۱ بندرعباس اجرا شد، ۲۰ محل دپوی سوخت قاچاق شناسایی، یک دستگاه کامیون حامل سوخت و ۱۸ خودروی شوتی توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی از سایر کشفیات به دست آمده در این طرح خبر داد و گفت: یک دستگاه خودرو لندکروز، انواع لوازم خانگی ،۲ هزار و ۳۵۲ عدد انواع نوشیدنی، ۱۰ دستگاه پمپ برقی، ۸ رأس دام قاچاق و مقداری مشروبات الکلی دست ساز و تجهیزات ماهواره کشف و یک کارگاه مشروبات الکلی نیز تخریب شد.

وی در ادامه بیان داشت: در این رابطه ۱۶۵ مخزن نگهداری سوخت قاچاق تخریب و ۹۶ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری ۷ نفر از عاملان قاچاق سوخت و کالا و دستگیری ۳۶ نفر اتباع بیگانه و ۱۲۳ نفر معتاد در این طرح، ارزش مالی کالا و سوخت‌های قاچاق کشف شده در این عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

سردار جاویدان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاک سازی مناطق آلوده و جرم خیز در مناطق مختلف استان، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاک سازی محل و شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام کنند.

کد خبر 6099688

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد