Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@20:57:31 GMT

قم|ترویج ازدواج در جامعه نیازمند فعالیت فرهنگی است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۲۳۴۴

قم|ترویج ازدواج در جامعه نیازمند فعالیت فرهنگی است

استاندار قم با تأکید بر اینکه برای ترویج ازدواج نیاز به فعالیت فرهنگی داریم،گفت:زمینه آسیب‌شناسی کاهش جمعیت و ازدواج باید کار صورت بگیرد و کمیته‌هایی ذیل شورا راهبری جمعیت تشکیل شود. ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،بهرام سرمست در جلسه شورای راهبردی ثبت‌احوال که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد،اظهار داشت: افزود: دشمنان نهاد خانواده را هدف قرار گرفتند و به دنبال فروپاشی خانواده در ایران هستند و در این زمینه نیازمند آسیب‌شناسی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر بنیان خانواده در جامعه سست شود زیربنای نظام سیاسی و اجتماعی در کشور سست می‌شود، سیاست‌های جمعیتی در کشور از فرزند کمتر زندگی بهتر به تشویق به فرزند آوری تغییر پیداکرده است اما این سیاست‌ها به مرحله اجرا نرسیدند باید روی علت‌ها در این خصوص کارکرد.

استاندار قم با اشاره به ارزش برکات افزایش جمعیت تصریح کرد:افزایش جمعیت امر دستوری نیست و باید تشکل‌های مردم‌نهاد در این زمینه مورداستفاده قرار بگیرند و ارتباط با جامعه هدف در این زمینه ضروری است.

استاندار قم: مواد اولیه در صنعت کفش قم با کمبود روبه‌رو شده استاستاندار قم: با ‌افزایش شهریه ‌دوره پیش‌دبستانی موافقماستاندار قم: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف استان مغفول مانده است

سرمست بابیان اینکه ازنظر سبک زندگی در جامعه دچار تغییر شدیم،تصریح کرد: تلاش برای تحکیم بنیان خانواده در جامعه امری ضروری است چون ذهنیت مناسبی در نسل جوان نسبت به فرزند آوری و بارور شدن وجود ندارد.

وی بابیان اینکه بر اساس باورهای دینی طلاق قباحت دارد، ادامه داد: ولی متأسفانه قبح این واقعه در جامعه ریخته شده است و باید نسبت به کاهش آن اهتمام وجود داشته باشد.

استاندار قم با تأکید بر اینکه برای ترویج ازدواج نیاز به فعالیت فرهنگی داریم،ادامه داد:زمینه آسیب‌شناسی کاهش جمعیت و ازدواج باید کار صورت بگیرد و کمیته‌هایی ذیل شورا راهبری جمعیت تشکیل شود.

انتهای پیام/  ع

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است